Diary / 3

07:02

Hoi guys! Ik had (ook aan mezelf) beloofd een foto-diary bij te houden, dus bij deze volgt nu deel drie. Ik heb trouwens besloten om de iets wat persoonlijkere artikeltjes in het Nederlands te blijven schrijven, puur omdat ik het fijner vind om me uit te drukken in het Nederlands.
De foto's die ik met jullie deel zijn van de afgelopen twee weken. Nog eventjes en het jaar is alweer voorbij... Ik heb eigenlijk best wel veel zin in het nieuwe jaar. Denk ik, althans. Een hoop van mijn vriendinnen gaan verhuizen naar andere steden en daar ben ik dan weer wel een beetje bang voor. Ik weet zeker dat ik ze zal blijven zien, maar in ieder geval veel minder vaak dan nu. Dat vind ik toch wel moeilijk.
Verder wordt 2017 gewoon hard (blijven) werken, sporten, leren, belangrijke keuzes maken en 18 worden. Toch even slikken als ik alles zo in mijn hoofd ga opsommen haha, maar ik wil er graag positief naar kijken.

Mijn blessure was eindelijk over en dat betekende dat ik niet meer hoefde te zwemmen, maar dat ik weer kon gaan powerwalken en hardlopen! Even een korte toelichting: ik heb twee weken een blessure gehad aan mijn enkel, maar ik wilde wel blijven sporten. Daarom ging ik met mijn moeder baantjes trekken als een workout. Vond ik best leuk om te doen, maar ik merkte dat ik er een klein beetje massievere spieren van heb gekregen en daar baal ik een beetje van. Powerwalking en af en toe op een gemiddeld tempo joggen werkt veel beter voor mij.
Deze foto nam ik tijdens een hardloopsessie bij zonsopgang. Mijn eerste lesuren vielen uit en daar wilde ik graag van profiteren.
Sporten bij mijn trainster in Elst!
Vorige week werd een vriendin van me 18 jaar en daarom ging ik uit met een groepje vriendinnen. Deze foto nam ik met één van mijn beste vriendinnen Daantje, die al vanaf mijn eerste jaar bloggen af en toe op mijn website te zien is. We gingen naar een café in Den Bosch, en er waren uiteindelijk bijna alleen maar mensen van mijn school. Het was echt heel erg gezellig!
Kerstcadeautjes! Binnenkort komt hier nog een apart artikel over online. Op Kerstavond vierden we Kerst bij mijn oma, en wij vieren Kerst altijd met cadeautjes. Ik ben ontzettend blij met alles wat ik heb gekregen, zo veel te lief allemaal!
Helaas moest mijn moeder werken op eerste- en tweede Kerstdag, en daarom maakte ik gisteren dit ontbijtje voor haar. Verlaat kerstontbijtje, laten we zo maar zeggen. Op de foto is het niet zo goed te zien, maar het is avocado-toast met twee poached eggs en tomaatjes.
 Bij het vuur zitten met veel te grote slof-sokken...
 ... en onze hond Patsy :) Heeft niet veel meer toelichting nodig.

Hoe was jullie Kerst? xoxo Isabella

You Might Also Like

2 reacties

  1. You're puppy is so so cute! (I also love those knit socks, can i steal them?!).

    xx, Pia
    http://www.gymbagsandjetlags.com/

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien, en wat lief dat je nog een verlaat kerstontbijtje voor je moeder maakte!

    ReplyDelete