Diary / 2

21:11

Ironisch feitje dat ik deze blogpost start met een smoothiebowl die ik eigenlijk gisterenochtend als ontbijt had. Ik zeg het maar vast voor degenen die zouden opmerken dat ik dit al eerder in mijn Instagram-story had gezet. Ik heb er leuk 'sundays' onder gezet omdat ik vandaag geen fotoshoot had gehouden met mijn ontbijtje en ik dit toch wel een leuke foto vond om mijn diary mee te beginnen (bloggers be like...).
Het is zondagavond en ik zit met een kop Chai thee achter mijn laptop. Ik ben moe, maar tegelijkertijd ook wel energiek omdat ik vandaag heb gezwommen als een work-out. Normaal zou ik sneller kiezen voor iets als hardlopen of een halfuur touwtje springen, maar nu kon het even niet anders... Daar vertel ik later meer over.
Maandag was het 5 december, maar geen Sinterklaas-avond bij ons thuis. Sterker nog, die avond haalde mijn moeder al onze (neppe) kerstboom naar beneden. Liefde voor Kerstmis en alle deco's die het met zich meebrengt. Die zaterdag ervóór hadden we al surprises gedaan met de familie van een van mijn beste vriendinnen, dus we hadden al wel een soort van pakjesavond gevierd.
Aankomende vrijdag heb ik mijn gala. Dit jaar zit ik overigens zelf in de organisatie, dat maakt het wel extra leuk. Ondanks het feit dat het zorgt voor een hoop gestress af en toe, dat moet ik er wel bij zeggen.
Ik was al onderhand twee weken op zoek naar een jurk. Ik heb zo ongeveer elke webshop afgezocht (het was echt een drama, ik ben zó slecht in galajurken vinden), en bestelde uiteindelijk drie jurken bij Miss Guided. Vandaag heb ik eindelijk de knoop doorgehakt welke het gaat worden. Ik denk oprecht dat dit misschien wel een van de leukste jurken is die ik tot nu toe aan heb gehad. Later zet ik hem online!
Woensdagmiddag ben ik altijd vroeg uit en afgelopen week had ik een training bij 'Models in shape' in Elst. Dreams don't work unless you do. Mijn grote droom is om te kunnen leven van modellenwerk, maar ik besef ook wel dat er duizenden andere meisjes zijn met dezelfde droom. Daarnaast is het een harde wereld en als je niet aan je maatjes zit, kan je bij wijze van nog zo'n leuk koppie hebben, maar dan pas je gewoon niet in de kleding... Je moet er wat voor over hebben. De trainingen in Elst zijn zwaar maar leuk, en tegelijkertijd haal ik er heel veel motivatie uit om door te knokken en niet op te geven. Ik denk dat ieder model in zijn/haar carrière wel eens in een dipje terecht komt omdat je soms heel hard werkt, maar alsnog niet je 'doel' bereikt. Dit is mij een tijdje geleden overkomen, en het was een harde klap omdat het voorheen eigenlijk alleen maar enorm goed ging. Gelukkig zijn er mooie nieuwe kansen, en die grijp ik graag met beide handen aan. Wijze levensles: laat je nooit uit het veld slaan.
Tja, en toen gebeurde dit... Na mijn training had ik wel erg veel pijn aan mijn enkel. Dit was dus ook de reden dat ik vandaag ging zwemmen met mijn moeder. Ik heb iets in mijn voet overbelast en daarom moet ik officieel eventjes rustig aan doen. Niet dat ik niet zo koppig ben dat ik me daar niet helemaal aan houd (ja sorry, I just can't), maar ik wil natuurlijk niet dat het erger wordt. Gelukkig is baantjes trekken een hele goede work-out waar je veel mee verbrandt.
Mijn enkel doet nu trouwens gelukkig alweer minder pijn dan eerst, dus daar ben ik wel blij mee.
Vrijdag was ik héél laat uit en ging ik na school langs de Bagels & Beans, bij uitstek mijn favoriete plekje om bij te kletsen en iets te drinken. Volgens mij ben ik ondertussen zelfs een bekende klant, haha! Mijn favoriete drankje daar is de matcha latte, een soja-drankje met matchapoeder erin. Het heeft best een aparte smaak, maar ik vind het persoonlijk erg lekker. Wie komt nog meer graag bij de Bagels & Beans? 
Tenslotte mijn ontbijtje van gisteren om deze diary mee af te sluiten. Ik blijf het moeilijk vinden om overal foto's van te maken gedurende de week, puur omdat ik het vaak vergeet. Trying to keep it up! Hoe was jullie week? -xoxo- Isabella

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuke blog heb je! :)
    xx Fre
    http://fablefrique.com

    ReplyDelete
  2. Your breakfast looks delicious and gorgeous at the same time!!
    www.bonjourchiara.com

    ReplyDelete
  3. Looks like you had a perfect weekend!

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    ReplyDelete
  4. You look great Isabelle.. and I love the photos!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    ReplyDelete
  5. Dat ontbijtje ziet er lekker uit! Leuke foto's verder!

    ReplyDelete