Pinspiration

06:31

Hoi allemaal, hoe is jullie week? Gisterenmiddag ging ik met twee vriendinnen lunchen bij de Bagels & Beans, waar ik inmiddels alom bekend ben. Ik at er een 'oathie', een vervanging van een bagel, met hummus. Ik kon echt de hele middag niks meer eten, zo ontzettend vulde het, maar het was het einde van de toetsweek... Dus voor een keertje kon het op zich geen kwaad. Welverdiende quality time. 's Avonds heb ik ter compensatie veertig minuten snelgewandeld, al noem ik het liever 'powerwalking' omdat ik snelwandelen zo vreselijk suf vind klinken, haha! Ook dat was op zich niet héél lang, maar het werd donker en was ontzettend koud. Ik ben echt een watje wat betreft koud weer, ik moet mezelf soms echt naar buiten slepen zodra de temperatuur al één graad onder het vriespunt zit. Snelwandelen is trouwens wel een van mijn favoriete workouts omdat het niet enorm veel energie kost, maar als je een uurtje loopt verbrand je al snel zo'n 400 calorieën. Verder is het enorm goed voor je benen omdat ze er slanker van worden. Tip voor degenen onder ons die niet zo houden van sporten! Ik gebruik voor mijn workouts altijd de app 'Runkeeper', die houdt bij hoe lang-, hoe ver- en hoe hard je loopt en hoeveel je verbrandt. Je kan je workouts opslaan in een lijst. Voor mij werkt dit enorm motiverend (ik ben trouwens niet gesponsord om dit te zeggen of iets). Vandaag een beetje Pinterest-inspiratie voor jullie... NB: ik wil zó graag de tas van Chloé die in de tweede collage verwerkt zit. Who's with me? 

You Might Also Like

9 reacties

  1. Love your how your blog is built and your posts!
    Be careful with using other people's pictures tho. I've heard that whoever owns the actual picture might reach out to you and claim the ownership as well as ask for a pretty big sum money cause of using their photos. So yeah, just warning you! xx

    What's your name on Pinterest tho? Would be awesome to follow each other xxx

    x Mila
    topknotkindaday.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Mila! Thanks so much for your comment. I really appreciate your caring :) Back in time I've seen more people make these kind of blogposts so I didn't think about this in the first place.. But thanks though!! My username on Pinterest is 'idams1999'.
      x Isabella

      Delete
  2. Heeel mooie plaatjes. Ik heb je gevolgd op Pinterest! Wat leuk dat je aan power walking (hahah) doet, dat hoor je ook niet vaak eigenlijk :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dankje Luna! Haha, ik hoorde er eerst ook nóóit iemand over en het leek me een beetje suf ofzo, maar het werkt wel dus dat is echt fijn! x

      Delete
  3. Nice blog!

    http://therytashablog.blogspot.co.nz

    ReplyDelete
  4. Ahh heerlijke inspiratie! De bagels&beans is zoo lekker!! Hihi, powerwalking. Ik denk dat ik toch bij hardlopen blijf, dat vind ik dan weer chiller :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! En haha I get you, ik vind hardlopen ook nog steeds heel chill hoor though :) x

      Delete