New in / Lucardi Juwels

06:31

Hoi allemaal! Een tijdje geleden werd ik benaderd door Lucardi met de vraag of ik wat sieraden van hen zou willen reviewen. Ik besloot een kijkje te nemen in de webshop om me wat te oriënteren op de collectie van dit moment. Het viel me direct al op dat het assortiment nogal uitgebreid is, dus voordat ik de knoop door had gehakt over wat ik wilde reviewen was ik wel even verder, haha! Uiteindelijk ben ik gegaan voor 3 sieraden, waarvan deze twee items in dit artikel mijn favorieten zijn. 

Wat je op dit moment veel ziet zijn minimalistische sieraden. Niet te veel poespas en ook makkelijk te combineren met outfits voor veel verschillende gelegenheden. Dit was een van de redenen waardoor ik voor dit horloge van Regal en deze creolen heb gekozen. Beide sieraden zijn in het zilver/rosé-goud, iets wat je dit seizoen ook veel terug ziet. Het Regal horloge doet me een klein beetje denken aan een Daniel Wellington-horloge, een accessoire wat voor veel mensen wel aan de redelijk prijzige kant is. Wat ik persoonlijk heel fijn vind aan Lucardi, is dat ze naast diversiteit ook qua prijzen een heel gevarieerd assortiment aanbieden. Voor scholieren of studenten zoals ik bijvoorbeeld is dat erg fijn, omdat je rond deze leeftijd (meestal) niet persé héél veel te besteden hebt.

Wat het Regal-horloge betreft is dit model nog in een aantal andere varianten verkrijgbaar. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het leren bandje wel iets aan de stugge kant vind, maar naarmate je hem vaker draagt is het de bedoeling dat het soepeler gaat zitten. Dat verwacht ik op zich wel, aangezien ik hem al een paar dagen draag en het al iets minder vervelend aanvoelt als ik het horloge om heb.

Wat vinden jullie van de sieraden die ik heb uitgekozen? Mocht je ze nou ook willen bestellen, dan kan dat super makkelijk via de webshop. Je pakketje is binnen een paar dagen al in huis en je hebt geen verzendkosten als je bestelling duurder is dan €29,99. Verder heb je14 dagen bedenktijd om de aankoop te ruilen. Ik heb de service zelf mogen ervaren en ik ben er oprecht heel positief over! Als je een cadeautje zoekt voor de feestdagen of misschien sieraden voor een kerstgala,  is Lucardi een goede optie om te gaan zoeken. -xoxo- Isabella

You Might Also Like

3 reacties

  1. Love your style! You look amazing!

    ReplyDelete
  2. So pretty!!


    www.jessicatonge.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. wooow i really like your style!! nice to know there are pretty people like you doing gr8 stuff

      Delete