Travel / Nesso, Como

13:26

Zo zat ik ineens twee weken in Italië... Wel even iets heel anders dan Istanbul, haha! Op het moment zit ik met mijn ouders, broertje en zusje dichtbij het kleine plaatsje 'Nesso' aan het Comomeer. We verblijven nu in een gedeeld appartement met een prachtig uitzicht op het meer. Als je de trappen afloopt naar de tuin, kom je uiteindelijk uit bij een lange stijger op het meer. De eerste dag dat we hier zaten was ik al verbrand (typisch weer), maar gelukkig is dat inmiddels weer bijgetrokken. Morgen gaan we weg uit dit appartement en pakken we de auto naar Varenna, mijn favoriete plek aan het Comomeer. Toen ik drie jaar geleden mijn blog begon, waren we daar ook op vakantie!
Voor de rest wilde ik nog even kort met jullie delen dat ik voor het eerst in een magazine sta! Ik ben te zien in een editorial in VEIN magazine, een vrij nieuw Spaans blad. Op de foto's, geschoten door David Urbano, ben ik te zien in prachtige designerstukken (so honoured) van onder andere Céline, Dior en Teresa Helbig. Het mag dan wel een Spaans blad zijn, heel stiekem ben ik best wel een beetje trots...
Hoe is jullie vakantie?

You Might Also Like

1 reacties