Outfit / Mirrored glasses

20:25

Hi guys, ik heb ondertussen ruim een week zomervakantie en ik vind het echt heerlijk. Ik zit op het moment nog lekker in Nederland en heb ein-de-lijk tijd om veel leuke dingen te doen met vriendinnen. Ook kan ik rustig in de ochtend sporten, in plaats van sporten in de open plekjes in mijn normaliter drukke planning. Love it. Zoals jullie verder wellicht hebben opgemerkt, ook door mijn Instagram-foto's, zit ik op het moment dus niet in Istanbul. Het stond op de planning om daar 4,5 week te werken voor New Models, maar in verband met de huidige situatie in Turkije heb ik samen met mijn ouders en mother-agency besloten om uiteindelijk toch maar in Nederland te blijven. Ik mag dan wel 17 zijn, prima in staat om alleen te reizen en voor mezelf te zorgen; dit was toch iets te veel van het goede... Maar no worries, in september staat er weer een 'exclusive' op de planning... Ik zeg er nog niet te veel over.
Vandaag keek ik mijn broertje Casper heel lief aan of hij héél misschien een keer outfit-foto's van mij wilde maken. Pardon, inmiddels is het trouwens onderhand mijn broer; hij is ongeveer even groot als ik en praat nota bene met een lagere stem dan mijn vader.
Na even treuzelen besloot 'ie dat hij het toch wel wilde proberen, al was hij er niet van overtuigd het te kunnen. Aan de foto's te zien is Casper juist hartstikke goed in fotograferen, maar ik weet niet of ik hem daarvan kan overtuigen. Jullie reacties zullen het zeggen, haha!

 
Sunglasses: Mango // Top: Bershka // Trousers: H&M (Divided) // Shoes: Nike // Jewelry: Forever21

Mijn zonnebril en top heb ik afgelopen woensdag nieuw gekocht in België, toen ik met een goede vriendin van me een dagje naar Antwerpen ging. Ik zocht al heel lang een mooie zonnebril met spiegelglazen, aangezien degene die ik in Barcelona had gekocht na een week al stuk was (#sukkel). Ik kwam erachter dat ze bij de Mango enorm leuke zonnebrillen verkopen! Dit exemplaar kostte €25,00; voor mijn doen een tikkeltje aan de prijzige kant voor een zonnebril, dus ik heb me voorgenomen dat ik er dit keer niet op ga zitten (...).

You Might Also Like

4 reacties

  1. Zeg maar tegen je broer Casper dat hij een natuurtalent is: de foto's zijn héél goed gelukt.
    Jammer dat de reis naar Istanbul niet doorging, maar safety first. Ik kijk al uit naar wat je in september te wachten staat, geniet ervan!

    ReplyDelete
  2. De foto's zijn supergoed gelukt! Top gedaan Casper! :).
    De zonnebril is superleuk! Staat je goed!

    ReplyDelete
  3. Super mooie foto's! En love the outfit!

    ReplyDelete
  4. Heeeel gaaf! En wat ben je mooi :)

    ReplyDelete