Photo diary / 1

07:01

Bij deze mijn poging tot het starten van een nieuwe serie gecategoriseerde posts. Ik ga ervoor hoor, jongens (en nu ècht. Ik ga de uitdaging aan.)
Ik sta er onderhand om bekend dat ik altijd en overal foto's van maak. Op andere blogs lees ik vaak graag photo diaries, en aangezien ik toch elke dag wel een fotootje maak leek het me een leuk idee om te proberen om zelf voortaan ook een photo diary bij te houden. Het einde van het schooljaar nadert en dit betekent niet alleen hard werken, maar ook een hele hoop leuke dingen (en voorbereidingen treffen... You will see:). Zo komt er mijn eerste catwalk-opdracht aan, waar ik stiekem trouwens echt bloednerveus voor ben. Voorheen deed ik voornamelijk photoshoots, dus dit is wel eventjes wat anders. Zoals de koffiedates die je op Instagram ziet wellicht niet doen vermoeden, ben ik ook weer flink aan het trainen om in shape te komen en te blijven. Nee, ik vind mezelf niet te dik, laat ik dat alvast even benadrukken... Het hoort gewoon bij wat ik doe, en ik ben bereid daar hard voor te knokken! Van de zomer ga ik 4,5 week naar Istanbul en dan hoop ik natuurlijk zo veel mogelijk opdrachten binnen te slepen. Via deze photo diaries kunnen jullie me onder andere volgen on my way to Istanbul! Verder spook ik trouwens ook nog een hoop andere dingen uit hoor (klik maar op read more).



In bad met Lush. Lekker artistieke foto hè, ik kon het niet laten. Het rook niet alleen goddelijk, maar het was een heel spektakel om naar te kijken. Ik had deze Intergalactic bad bom gekregen van mijn broertje, nog voor mijn verjaardag. Hoe maak je een meisje blij.

's Avonds lopen met Patsy, onze hond. Niks lekkerder dan tijdens een mooie zonsondergang wandelen tussen de weilanden bij ons in de buurt. Als het nou ook nog wat warmer was geweest, was het helemaal perfect. Serieus jongens, het is onderhand eind juni en het leek de afgelopen dagen net herfst. WHY?

Als ik in de ochtend wat langer de tijd heb, maak ik graag een iets uitgebreider ontbijtje voor mezelf. Liefde voor avocado, jammer dat dit ontbijtje niet helemaal was uitgepakt zoals ik gehoopt had. Maar hé, oefening baart kunst, toch? En het was wèl heel erg lekker.

Afgelopen zondag was ik in Amsterdam voor een spinning class bij ROCYCLE. Qua workout en sporten is dit by far één van mijn favoriete bezigheden. De studio is geweldig ingericht (inclusief juice bar), de instructeurs zijn enorm motiverend en de klasjes zijn een feestje om bij te wonen. Letterlijk, als we het gaan hebben over de muziek en de movements die je moet maken op je bike.
Deze zondag was ik niet alleen, maar waren er ook andere modellen van mijn agency. De jongens zette ik eventjes op de foto. Ik wilde zelf niet op de foto omtrent mijn rode tomatenhoofd, maar de guys hadden een uurtje later een casting (oftewel helemaal fresh). Het was enorm gezellig!

Ik was al tijden niet in een ETOS geweest, shame on me. Ik wist helemaal niet dat ze Make-up Revolution producten verkochten! Waarschijnlijk ben ik echt vreselijk laat hiermee, maar ik wilde het toch eventjes op de foto zetten. Ik wil alle producten, haha! Zo goedkoop ook :)

Hele charmante foto, zo zie ik er dus uit als ik ga hardlopen. Workout-time! Mijn legging heb ik nieuw uit Amerika. Hij zit zo chill, jongens.

Snapchatten in een tussenuur. Net zoals veel andere typical white girls ben ook ik verslaafd aan het hondenfilter. Sorry not sorry.

Ontbijten met een groene smoothie en het nieuwste boek lezen van Anna! (Fun fact: ik ben ooit gescout op haar NSMBL-festival:). Ik lees het op die manier dat ik het boek random ergens open sla en een hoofdstuk ga lezen. Wie doet dit nog meer? Ik heb het nog niet uit gelezen, maar ik vind het tot nu toe heel leuk om te lezen en zeker inspirerend. Eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht. Iemand interesse in een review als ik het uit heb?

Fijne week iedereen!

You Might Also Like

10 reacties

  1. Patsy,jullie hond, is echt zo adorable hahaha!

    ReplyDelete
  2. Ik heb wel interesse in een review! Wat vet dat je naar istanbul gaat!

    ReplyDelete
  3. Dat ontbijtje ziet er juist best wel heel erg lekker uit! En die Lush bath bomb dinges, zooooo lekker!

    ReplyDelete
  4. Aaah die foto van je bad! Zo leuk!!

    ReplyDelete
  5. Prachtige foto's! De lush bath bombs zijn altijd zo leuk!

    ReplyDelete
  6. Oh wat ziet jou ontbijtje er lekker uit zeg!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke foto's! Hele leuke diary!

    LITAH

    ReplyDelete