Bijkletsen / modeling career so far

15:08

Daar schrijft ze weer eens een blogpost, een paar maanden later... En oh my freaking god, er is in de tussentijd zoveel veranderd. Als je me volgt op social media kan het je haast niet ontgaan zijn: mijn modellencarrière ging ineens wel héél snel. Als ik er zo over nadenk kan ik het eigenlijk ook niet helemaal bevatten... Haha! Ik werd twee weken geboekt door Blow Models, één van de agencies waar ik door gerepresenteerd ben (klik hier voor mijn persoonlijke pagina). Ik begon zo'n twee maanden van te voren met intensief sporten (ik liep vrijwel elke dag hard en deed cycling classes by Rocycle in Amsterdam, echt een aanrader by the way!) en voordat ik het wist was het zover. Ik stapte in het vliegtuig en verbleef twee weken in een modellenappartement, zonder mijn ouders. Dat was nog best even wennen allemaal, een heel groot deel van de dag ben je alleen, je moet alles zelf doen en je gaat overal op eigen houtje heen. Het is best makkelijk te vergelijken met op jezelf wonen... Maar dan op je zestiende (althans, inmiddels ben ik 17. Dus valt nog best mee, toch?)
Ik weet nog dat ik me de eerste twee dagen nog best onzeker voelde, maar op de derde dag was het 'enge' en het 'nieuwe' ervan af en kon ik makkelijk van afspraak naar afspraak lopen, alsof ik in mijn hometown Den Bosch ergens heen zou gaan. Ik kan oprecht zeggen dat deze twee weken een enorme impact op me hebben gehad. Natuurlijk ben ik nog steeds dezelfde, maar ik heb een hoop geleerd, nieuwe mensen ontmoet en ik ben een hele gave ervaring rijker. Ik ben enorm dankbaar dat ik dit allemaal heb mogen meemaken. Mijn volgende booking is ook al gepland! In de zomervakantie ga ik 4,5 week naar Istanbul! Ik kan echt niet wachten.
In deze blogpost deel ik een paar van mijn favoriete shots uit Barcelona. Binnenkort post ik weer meer blogposts!


You Might Also Like

11 reacties

  1. Ik vind je modellen carrière zo gaaf! Ik volg alles op instagram :)

    ReplyDelete
  2. Wauuuuw you go girl! Wat een prachtige foto's allemaal, je bent zo mooi! Zo goed bezig!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  3. Isabelle, die foto's zijn adembenemend mooi! Je hebt echt zo een serene doch krachtige uitstraling. Ik weet zeker dat je het nog ver gaat schoppen in de internationale modellenwereld!
    En wat leuk dat er binnenkort meer posts online komen, ben benieuwd.

    ReplyDelete
  4. Oh, wat gaaf!! Inderdaad, jij gaat het nog ver schoppen! Prachtige foto's!

    ReplyDelete
  5. Wauw wat een prachtige foto's!

    ReplyDelete
  6. Wauw echt enorm mooi! Jij gaat zeker ver komen, prachtig!

    ReplyDelete
  7. ah super tof man! mooie fotos ook!

    ReplyDelete
  8. Wauw, je bent echt super super mooi! Echt leuk dat het zo goed gaat met je modellencarrière :)

    ReplyDelete
  9. Wat vet dat je carrière zo goed gaat! Succes!

    ReplyDelete
  10. Gaaf dat het zo goed gaat met je modellencarrière! De foto's zijn ook echt supermooi!

    ReplyDelete