Travel / Barcelona diaries 1.0

06:02

Hey guys! Zoals ik een tijdje geleden al vertelde, ben ik afgelopen carnavalsvakantie naar Barcelona geweest. Tijdens mijn vierdaagse tripje heb ik een hele hoop foto's gemaakt met mijn camera en mijn Iphone. Ik kwam erachter dat alle foto's die ik met jullie wil delen, misschien iets te veel zijn voor slechts één blogpost. Vandaar dat ik heb besloten om het te verdelen over twee artikelen.
Barcelona is een stad waar ik persoonlijk nog wel meer dagen had kunnen besteden om de gehele stad te kunnen ontdekken. Er zijn zoveel prachtige gebouwen, musea, parkjes, koffietentjes, eettentjes... Het is oprecht één van mijn favoriete steden geworden. Als je van een foto nou specifiek zou willen weten waar hij is genomen, laat het me dan weten bij de comments! Ik ben namelijk bij een hoop koffietentjes en restaurantjes geweest worth visiting, en ook met gezondere opties available. Ben je ergens benieuwd naar, dan zoek ik het nog even voor je op!


De rest van de foto's volgen op donderdag! Stay tuned!

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wauw, hele mooie foto's Isabella! Met welke camera schiet jij je foto's?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Niet alle foto's uit dit artikel zijn ermee genomen, maar ik maak meestal foto's met mijn Canon EOS 1100 (instapmodelletje, heel simpel:).

      Delete
  2. Je maakt zulke mooie foto's!

    ReplyDelete
  3. De foto's zijn zo pretty! En gewoon met je IPhone toch? Barcelona lijkt me fantastisch. ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Laura! Een aantal heb ik met mijn Iphone gemaakt, een aantal met mijn Canon. Barcelona is echt een super leuke stad ja, worth a visit;)

      Delete
  4. Prachtige foto's! Barcelona is zo'n mooie stad, ik wil nu weer terug hihi.

    ReplyDelete
  5. Ahh hierdoor wil ik echt op het vliegtuig stappen naar Spanje.... Mooie foto's!

    ReplyDelete
  6. Beautiful country!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete