Photography by Fred Schmink

20:50

Hey guys! Ik ben sinds vrijdagavond weer in Nederland, na een paar dagen genieten in het mooie Barcelona. Als je me volgt op Instagram heb je als het goed is een aantal leuke kiekjes voorbij zien komen. Ik vind Barcelona echt een geweldige stad, er zijn prachtige gebouwen en plekken om te bezoeken. Daarnaast is er genoeg lekkers te eten als je veganistisch/vegetarisch eet of simpelweg een dieet volgt, net zoals ik. Ik heb genoten van tropisch fruit, gezonde en rijke salades en af en toe een stukje vis. Ben je niet zo van de constante #healthyfood (is heel normaal hoor, dus no offense); gezellige koffietentjes en bakkerijtjes met fotogenieke gebakjes in overvloed. Een ware foodwalhalla voor de food-liefhebbers onder ons, want Barcelona is van alle markten thuis op het gebied van eten. In de toekomst zal ik een aantal foto's van mijn tripje op mijn blog zetten, en dan vertel ik je er meer over. 
Hoe dan ook, twee weken geleden heb ik een portfolio-shoot gehad met Fred Schmink, een fotograaf uit Noord-Holland. Het was een leerzame en leuke shoot en ik hoop in de toekomst vaker met hem te mogen werken. We hebben denk ik zo'n twee à drie uur foto's gemaakt, en een klein weekje geleden kreeg ik de resultaten binnen. Ik was al te spreken over het werk van meneer Schmink, maar nu ik mezelf zo zag op de foto's was ik nog een tikkeltje meer enthousiast. Het leek me leuk om jullie een aantal foto's te laten zien!

Hey guys! After a short stay in beautiful Barcelona, I returned home on friday-evening. In case you follow me on Instagram, you should have already seen some pictures of my journey. I think Barcelona is an amazing city; there are countless, astonishing buildings and places to visit. Furthermore there are plenty of vegan/vegetarian food-options, or just enough healthy food if you're on a diet, like I am. I enjoyed eating tropical fruits, rich, healthy salads and some fish once in awhile. If you're not such a #healthyfood-food addict (believe me, very normal, if I wouldn't be on a diet I would eat much more varied, which means more pastries and stuff); you can find cute coffee shops and bakeries with delicious pastries at almost each street corner. Barcelona is a real food-walhalla, incase you're a foodlover. Barcelona has it all, talking about food. In the future, I'll post a few pictures of my trip.
Anyhow... Two weeks ago I had a test-shoot with the wonderful Fred Schmink, which is a photographer from the north of the Netherlands. I think we shot pictures in two or three hours, and I received the results about a week ago. I only became more enthusiastic about Schmink's work than I already was before I'd done the photoshoot. I thought it would be nice if I would show you some pictures!

 


You Might Also Like

7 reacties

  1. Woow wat een mooie foto's ! Kan ook niet anders met zo'n pretty model :D

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's! En ben benieuwd naar je post over Barcelona:)

    ReplyDelete
  3. je bent echt zo ongelofelijk mooi! geweldige foto's :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Janne, heel lieve comment :)

      Delete