Outfits schieten & quality time bij Robbies

12:48

Thank god, ik heb vakantie. Toen ik deze foto's maakte moest ik nog even een weekje bikkelen, maar inmiddels is er alweer een weekend voorbij en is carnaval bijna afgelopen. Toen ik begon met typen zat ik bij studiebegeleiding; ik mocht eigenlijk al naar huis, maar ik had dit artikeltje nog klaar staan... En aangezien ik die avond ging carnavallen, leek het me een puik plan om deze blogpost online te gooien, voor het geval ik het ineens zou vergeten. Zoals je ziet ben ik het uiteindelijk toch weer vergeten, haha! Desondanks was de intentie natuurlijk goed.
Afgelopen week hadden ik en Daantje (een van mijn beste vriendinnen) een paar tussenuren, en dus besloten we om outfit-foto's te maken in de stad. Toen we vanaf school het centrum in liepen (mijn school ligt vlak achter het station, dus dat kan ontzettend makkelijk), begon het ineens heel hard te regenen. Ik nam Daantje mee naar Robbies, één van mijn favoriete hotspots in Den Bosch. Het was echt ontzettend gezellig!

Trousers: H&M // Cardigan: ONLY // Top: Zara // Shoes: Nike

Jeans: ONLY // Coat: Zara // Shoes: Invito // Sweater: Blue Seven

You Might Also Like

10 reacties

  1. Wat een leuke fotootjes! Ik vind zo'n lange zwarte jas echt onwijs mooi<3 XX

    ReplyDelete
  2. Wat een enorm mooie plaatjes, echt zo Tumblr. Liefde voor jouw jas en het eten.

    ReplyDelete
  3. Jullie zien er beide zo mooi uit! De foto's vind ik ook super mooi! :)
    Liefs,
    Sonia

    ReplyDelete
  4. Hele mooie foto's! En wat leuk om den bosch te zien, daar kom ik namelijk regelmatig! :-)

    ReplyDelete
  5. Super mooie jas, maar vooral: super mooie foto's!

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's! Ik vind je jas geweldig! X

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's! Jullie zien er echt prachtig uit.

    ReplyDelete
  8. Toffe foto's! Die koffie ziet er lekker uit!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete