Outfit / Boyfriend jeans

12:45


First of all: ja, dit zijn waarschijnlijk de meest onscherpe foto's die ik ooit heb gepost in mijn blogcarrière. Dat bevestig ik maar even alvast voordat iemand er wat over zou zeggen, haha! Ik heb momenteel al een paar weken een probleem met de afstandsbediening van mijn camera, en ik vergeet telkens om er iets aan te doen... Nou, je ziet wat het gevolg daarvan is.
De eerste week na de carnavalsvakantie was lekker druk. Je merkt echt aan iedereen dat er carnaval gevierd is; ongeveer de halve school was/is ziek. Ook ik was slachtoffer van het griepvirus dat er momenteel heerst, wat resulteerde in vrijdag ziek thuis blijven. Het voordeel daarvan: ik kon mijn moeder helpen met maken van haar blog! Mijn moeder is verschrikkelijk goed in koken en veel mensen (inclusief ik) vonden al heel lang dat ze er iets mee moest doen. Als je tijd hebt, neem dan zeker even een kijkje (klik hier)! Er staan ook gezonde recepten op die ik mag eten i.v.m. mijn modellenwerk.
In ieder geval ben ik inmiddels wel weer een beetje beter en deed ik vanochtend een poging tot het bakken van mijn eigen vegan bananen-pannenkoekjes. Ik had op internet een filmpje gezien van iemand die alle ingrediënten in de blender had gegooid, waardoor het een heel smeuïg beslag werd. Bij mij werd het niet erg smeuïg, dus besloot ik om er wat amandelmelk bij te doen. Dat was achteraf gezien niet zo'n goede beslissing geweest. Ik kreeg aangekoekte scrambled vegan bananen-pannenkoekjes (of zoiets). Ik kan obviously niet zo goed koken als mijn moeder, haha!

 
Boyfriend jeans: Zara // Top: Zara // Bag: Mango // Shoes: Converse All Stars // Earrings: Tally Weijl // Coat: Zara

You Might Also Like

12 reacties

  1. Leuke outfit en ik vind het vage effect eigenlijk wel iets hebben haha!

    ReplyDelete
  2. Het heeft een beetje een vintage/grunge-effect, past wel bij een gescheurde broek ;) Ik heb je moeder's blog gevolgd, super leuk dat ze dit doet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dit vind ik nou leuk commentaar haha :) En I'll tell her, ze is helemaal in haar nopjes met de nieuwe website!

      Delete
  3. Vind het effect van de foto's toch wel gaaf geworden! Je kunt er dus prima mee werken. Leuke outfit! Recepten zijn altijd goed! :D

    ReplyDelete
  4. Ahh, zo tof die broek! Ohh, ik ben benieuwd naar je moeders receptjes!

    ReplyDelete
  5. Je boyfriendjeans staat je echt prachtig! ik heb je moeder even gevolgd hoor! Ik heb zelf ook een kookblog dus super leuk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! En ah, dat zal ze heel leuk vinden :)

      Delete
  6. Wat een toffe jas heb je aan zeg!<3

    ReplyDelete
  7. Aaah, super leuk outfit Isabella! Ik heb dat topje ook ;)

    ReplyDelete
  8. Het blurry effect zorgt voor een speciale 'vibe' rondom de foto's.

    ReplyDelete