Update / Ik ga naar school... Enne, ik doe trouwens ook modellenwerk.

16:47


Hoi lieve lezers, als jullie er nog zijn (ja, natuurlijk zie ik alles in mijn statistieken, dus eigenlijk is dat een onterechte vraag). Ja, ik zelf ben er ook nog, en ik hou nog altijd even veel van bloggen als dat ik dat deed toen ik als 14-jarige ukkepuk besloot om ermee te beginnen... Ik weet het, ik ben nog steeds 'maar 16', maar het voelt echt als een eeuwigheid geleden.
Zoals je wel hebt gemerkt is het hier de afgelopen maand nogal stil geweest. Jup, daar kom ik weer met mijn standaard excuus: ik heb het ontzettend druk. Dat even terzijde; mijn blog blijft er altijd, hoe druk ik het ook heb, hoe afwezig ik soms (of vaak) ook ben. Hoe dan ook leek het me tijd om jullie een update te geven over alles. Even mijn ei kwijt... Ik verbaas me altijd over de hoeveelheid mensen die de tijd neemt om alles te lezen. I love you guys.
Degenen die mij volgen op Instagram hebben wellicht de shitload aan foto's gezien omtrent mijn nieuwe baantje... Ik heb inmiddels al een tijd een contract bij Innocence Model Agency, en ik ben druk bezig met het opbouwen van een portfolio. Eergisteren nog kreeg ik toevallig enorm goed nieuws: mijn eerste internationale representatie is een feit! 'Barcelona is een GO!', aldus de woorden van mijn baas. Ik moest het denk ik tien keer opnieuw lezen voordat de boodschap tot me doordrong. Ik rende de trap af en donderde er vervolgens bijna van af (iets te enthousiast). Ik kon het nieuws nauwelijks geloven, maar toch is het waar en dat heb ik maar een soort van geaccepteerd. Ik weet dat ik enorm dankbaar mag zijn, en dan ben ik dan ook. Alleen al het idee dat ik precies op de goede plek en de goede tijd was toen mijn huidige werkgever me voor het eerst aansprak... Het voelt soms nog wel eens alsof ik de loterij heb gewonnen ofzo, zo ongelooflijk vind ik het idee dat precies ìk deze kans heb gekregen. Met de gedachte dat er natúúrlijk ook tegenslagen gaan komen, weet ik dat ik op dit moment echt enorm veel geluk heb. Want let's just face it, het is een harde wereld en mensen zijn kritisch... Ik moet streng voor mezelf zijn, goed en gezond eten en lekkere dingen laten staan, feestjes skippen of vroeg naar huis, sporten (niet te veel maar ook niet te weinig), het er voor over hebben... En dat heb ik zeker, want ik vind het echt vreselijk leuk.

Tot zover mijn persoonlijke update, ik heb wel weer genoeg gepraat voor vandaag. Ik hoop dat jullie het een beetje gezellig vonden. How are you guys? Genieten jullie net zo van dit koude weer als ik doe? Sarcastisch hoor, ik kruip uit school het liefst op de bank met een grote kop warme thee en een dekentje. Ugh, geef mij maar 20 graden en een lekker zonnetje.

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ja, ik had het al langs zien komen en het is echt super vet! :)

    ReplyDelete
  2. Ah wauw, geweldig! Super leuk dat je dit mag doen en heel veel plezier!! X

    ReplyDelete
  3. Ahh, ongelofelijk gaaf dit!! Heel veel plezier!! (en tja, ik blijf dit altijd gewoon lezen hoor! :)
    liefs

    ReplyDelete
  4. Zo gaaf! Ik heb je gevolgd op insta hoor, dan kan ik ook een beetje meekijken met je nieuwe baantje :)

    ReplyDelete
  5. Wow, wat ontzettend gaaf! Ik ga je gelijk even volgen op instagram, kan ik dagelijks op de hoogte blijven!

    ReplyDelete
  6. Wauw, wat een prachtige foto's zeg!

    ReplyDelete
  7. Wat gaaf zeg! Je staat echt prachtig op foto's.

    ReplyDelete
  8. Waaauw! Wat een geweldige foto's, je staat er heel goed op. Het lijkt me inderdaad heel leuk om model te zijn. Jammer dat ik 1.60m en niet het goeie lichaam er voor heb haha. Leuke blog heb je trouwens! X

    ReplyDelete