Sunday vibes (+outfit)

17:44

Who doesn't love sundays? Ik ben een typisch avondmens en maak dan ook graag van de gelegenheid gebruik om 's ochtends langer in bed te blijven liggen. Totdat mijn vreselijke wekker, die haast klinkt als een brandalarm, me uit mijn slaap haalt (of iemand van mijn familie schopt me uit bed, dat kan natuurlijk ook nog). Verder is het de perfecte dag om huiswerk te maken (very exciting obviously) en af en toe krijg ik het voor elkaar om ook nog wat foto's te maken.
Dit weekend had ik een shoot met Fred Schmink, een fotograaf die echt waanzinnig mooie foto's maakt. Verder ben ik voor het eerst sinds tijden weer een avondje uit geweest met vriendinnen, en dat heeft weer een aantal leuke momenten opgeleverd. In één van de café's in Den Bosch raakte ik bijvoorbeeld aan de praat met een student... Althans hij sprak me aan, maar ik verstond er geen wóórd van door de harde carnavalsmuziek. Ik schoot vreselijk in de lach en ben weggelopen naar mijn vriendinnen. Awkward! Hoe was jullie weekend?


Top: Brandy Melville // Trousers: ONLY

You Might Also Like

14 reacties

  1. Wat maak je mooie foto's ! Die top staat je zo goed :D

    ReplyDelete
  2. Wauw, je staat echt ongelofelijk mooi op die foto's! Er hangt ook een heel leuk sfeertje rondom de beelden.

    ReplyDelete
  3. Ahh leuke fotootjes, echt een lekker sfeertje! Die soep ziet er trouwens heerlijk uit :)

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's,en ook jij bent super mooi!
    Liefs Sonia

    ReplyDelete
  5. meisje je bent moooooooooooooi. en we willen een recept. dat begrijp je natuurlijk wel. xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh je bent lieef Laura, haha misschien post ik er binnenkort nog wel een recept van Laura :) xxx

      Delete
  6. Je bent zo mooi! Erg mooie foto's :)

    ReplyDelete
  7. streepjesshirts blijven mooi!! het staat je erg goed!!! je matcht ook wel mooi met je kamer zo..;p
    xx

    ReplyDelete
  8. Ik hou van lazy sundays! Prachtige foto's <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete