Shoot at the W Hotel / 2W Atelier

06:31


Hoi allemaal, ik had het laatst over foto's posten van mijn galajurk... Zoals je kan zien is dat bij deze post niet helemáál het geval. Ik heb afgelopen week twee foto's gepost van een shoot door 2W Atelier, een team van twee ontzettend getalenteerde fotografen uit Praag. Alle rechten zijn dan ook aan hen voorbehouden; de fotografie, make-up, kleding en edit hebben zij gedaan. Verder wil ik nog even Innocence Model Agency en het W Hotel Amsterdam vermelden bij het posten van deze foto's.
Hoe dan ook: ik kreeg een overload aan lieve reacties via posts op Instagram en Facebook, en dus heb ik besloten dat ik ook foto's op mijn blog wilde zetten. Ik kan er heel lang omheen draaien, maar ik heb het gevoel dat mensen inmiddels toch wel door hebben dat deze foto's niet zijn bedoeld voor in een plakboekje. Ik zeg niet al te veel, maar even in het kort: ik begonnen met het opbouwen van een modellencarrière. Hoe en de wat komt later vast nog wel (kijk, daar heb je mijn uitstelgedrag weer. I'm sorry, guys), maar nu is er in elk geval wat meer duidelijkheid over. Dit is ook de reden van mijn gezondere eetpatroon, daar werk ik heel erg hard aan!
Of het allemaal gaat lukken? Wie weet wat de toekomst brengt :) Ik blijf hard werken.





Photography by 2W Atelier 
Hebben jullie een fijne week gehad? Ik kan niet geloven dat het alweer kerstvakantie is! Vorige week had ik dus mijn gala, en ik heb een geweldige avond gehad. Foto's kan je vinden op mijn Instagram-account.
Gisteren ben ik naar Spectre geweest met school, volgens mij had meer dan de helft van alle leerlingen de film al een keer gezien. Ik had hem echter nog niet gezien, en mensen hadden gelukkig niet lopen spoilen. Ik hou veel van James Bond-films, en ook ditmaal vond ik de film heel leuk. Ook grappig dat er scènes zijn gefilmd in Rome, waar ik twee maanden geleden heen ging met school. Gek om te beseffen dat ik op die plekken heb gelopen!

You Might Also Like

25 reacties

  1. Je hebt echt een modellengezicht, dat meen ik oprecht. Ik hoop dat het gaat lukken! Ik ben fan ;)

    ReplyDelete
  2. Woooow! Dit zijn echt mooie foto's, je zou het echt kunnen maken! Succes ermee!

    ReplyDelete
  3. Whuuutt deze foto's zijn zo mooi! Een paar had ik er al op IG gezien en ik was echt blown away haha. Je gaat het zeker maken girl!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dankjewel lieve Emma, je comments vrolijken me altijd enorm op :)

      Delete
  4. Wat een gave foto's! Echt heel pretty! Hiermee heb je zeker al mooie foto's in je portfolio (:

    ReplyDelete
  5. Enorm mooi! Echt een prachtig modellenface heb je. Fijne vakantie! Liefs

    ReplyDelete
  6. Enorm mooi! Echt een prachtig modellenface heb je. Fijne vakantie! Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat een gave foto's! Je hebt in ieder geval al echt een modellen-uitstraling. Heel veel succes, ga zo door! X

    ReplyDelete
  8. Wauw deze fotos zijn inderdaad zo ontzettend gaaf!!

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's, jeetje. En je hebt echt het gezicht om een model te worden. Ik ben fan!!!

    ReplyDelete
  10. WAUW! Wat ontzettend gaaf!! Ik snap het wel hoor, je bent een prachtige meid!! Heel veel succes en wordt maar snel die nieuwe doutzen kroes :) Of gigi hadid ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh wat ontzettend lief, Arjanne:) You just made my day! X

      Delete
  11. Wauw, deze foto's kunnen zó uit een tijdschrift komen! X

    ReplyDelete
  12. Deze foto's zijn zo tof geworden! Liefs

    ReplyDelete
  13. Prachtige foto's, het gaat je zeker lukken!

    ReplyDelete
  14. Whaa, wat ontzettend tof dat je hieraan begonnen bent Isabella, en ook leuk dat je het met ons wilt delen! Deze foto's zien er al top uit, je straalt echt. Wish you luck!

    ReplyDelete
  15. Gigantisch mooie foto's! Ik kan niet voorspellen of het je gaat lukken om je droom waar te maken, maar ik gun het je zeker en je ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  16. Super mooie foto's!! Ik moet Spectre ook nog zien, ben benieuwd! :)

    ReplyDelete
  17. Isabella, Mooie foto's ! Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  18. Waaauw super mooi, vooral de zwartwit foto's vind ik prachtig.

    ReplyDelete