New in / Mac Faux, prom dress & more

14:51

Hoi allemaal, daar was ik weer. Ik ben weer even afwezig geweest op mijn blog, (druk, druk, druk) maar nu ben ik back on track. 
Het is inmiddels december en de pepernoten worden langzaam maar zeker ingeruild voor kerstkransjes. Wij vieren geen pakjesavond meer, maar we houden wel een surprise-avond met hele goede vrienden. Ik heb een nieuwe Mac lippenstift gekregen van mijn broertje (ja, holy crap, zo lief!), die ik onder andere heel graag aan jullie wil laten zien. Het is de welbekende 'Kylie Jenner-kleur' Faux, en hij is werkelijk prachtig.
Verder heb ik vrijdag mijn gala! Ik zal wellicht nog een outfit posten met de jurk, voor nu geef ik alvast een sneakpeak. Al benieuwd? Klik dan maar snel op 'read more' ;)


Mac Faux
Over deze lippenstift ben ik enorm enthousiast. Het is een nude-kleur die een klein beetje neigt naar oud-roze. Hij is mat, goed gepigmenteerd en blijft goed zitten. Dat mag natuurlijk ook wel voor het geld wat je ervoor neerlegt.
Je kan Faux verder prima overdag dragen, omdat hij niet te heftig is. Ik denk dat 'ie iedereen wel zou staan!



O.P.I. Cozu-melted in the Sun
Ook deze nagellak zat bij mijn surprise, maar dit is echter een oude nagellak van mijn moeder. Ik had een make-uptafeltje gekregen, en daar stond onder andere dit potje nagellak op. Mijn moeder vertelde dat ze de kleur eigenlijk nooit echt had gedragen, en hem daarom aan mijn broertje had gegeven. Uhm, dat vond ik echt geen probleem! Ik bleek de nagellak zelfs heel erg mooi te vinden! Het is een rosé-gouden lak, al lijkt het op de foto's eerder lichtroze. Rosé-gouden sieraden en accessoires zie je nogal wel eens voorbij komen de afgelopen tijd, en deze nagellak past daar heel goed bij.


Clipper tea / Love me truly
Ben je een liefhebber van Chai-thee? Dan zou ik dit een keer proberen, als je dat nog niet had gedaan. Met mijn (inmiddels-niet-meer-zo-)nieuwe eetpatroon drink ik elke dag wel een aantal koppen thee, omdat ik enkel water drinken behoorlijk saai vind. Deze melange bevat kaneel, gember en kruidnagel. Ik probeerde deze thee even geleden voor het eerst uit, en vond het erg lekker! (De verpakking is ook nog eens erg fotogeniek, moet ik toegeven... Een meespelende factor waarom ik de thee graag wilde hebben...;)


Prom dress / Sneakpeak
Oké, dit is misschien een wat karige sneakpeak, maar het is IETS. Ik kocht mijn jurk via Boohoo.com, een webshop waar ik gek genoeg nog nooit eerder wat had besteld. Nu weet ik ook weer dat ik dat in de toekomst zeker vaker moet doen, want de jurk kwam redelijk op tijd aan. Iets wat ik, heel eerlijk, niet had verwacht. Verder was hij niet al te duur en is de kwaliteit op het eerste gezicht prima. Ik heb de jurk natuurlijk nog niet een hele avond aan gehad, dus mijn volledige mening krijg je wel na het gala.
Mijn galajurk is uiteindelijk niet de rode maxidress geworden waar ik het een tijdje geleden over had! Toen ik hem wilde bestellen, was hij ineens uitverkocht. Ontzettend balen natuurlijk, maar gelukkig vond ik al snel een goede vervanger. Het is een zwarte, sequin,  midi bodycon-dress... Een hele mond vol, maar zoek het maar eens op zou ik zeggen...;)

You Might Also Like

14 reacties

  1. Ik ben ontzettend benieuwd naar je jurk! Ga je nog betere foto's maken?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Emma, dat is zeker het plan! Dus stay tuned;)

      Delete
  2. Ik ben benieuwd naar hoe je jurk staat! Hij ziet er iig al heel mooi uit van wat ik heb gezien :)

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's heb je gemaakt! Ben ook benieuwd naar je jurk :)

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's ik wou dat ik dat ook kon zon foto's trekken!

    ReplyDelete
  5. MAC Faux is erg mooi, heb 'm zelf ook al een tijd in bezit! xo

    ReplyDelete
  6. Zelf heb ik ruby woo van Mac, deze kleur ziet er ook heel mooi uit! x

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige foto's en producten! Ik ben heel benieuwd naar je jurk. Ik twijfel al best lang over de lipstick Faux, ben ook heel benieuwd hoe hij je staat. x

    ReplyDelete
  8. Ik ben enorme fan van de kleur van de nagellak! Zo'n kleurtje zoek ik al even. Liefs,

    ReplyDelete
  9. Ah ik ben ook heeeel benieuwd naar Faux!

    ReplyDelete
  10. Prachtige foto's! Die lipstick kleur is erg mooi, veel liefde voor de lipsticks van Mac.

    ReplyDelete