Travel / Walking through glorious surroundings

15:02

We liepen en beklommen de trappen, struinden door de tuinen en namen alles langzaam in ons op. Toen we na een tijdje kort gingen zitten om een broodje te eten, kwam er een kat op ons afgerend. Hij was ontzettend klein en schattig, maar ik besloot hem niet te aaien aangezien het duidelijk een zwerfkat was. Het beestje bleef een poosje voor mijn voeten zitten en staarde me aan, maar toen ik niet reageerde hupste het vrolijk weer weg. Na een kwartiertje stonden we op om de oude wachttoren te bezichtigen. Onderweg kwamen we het katje weer tegen, die toevallig richting de wachttoren rende. Eenmaal daar bleek hij een grote groep vriendjes te hebben. Natuurlijk kon ik het niet laten om ze even op de foto te zetten. Het was zo'n aandoenlijk gezicht, ik had graag één kat mee naar huis willen smokkelen.
Na een prachtig uitzicht vanaf de wachttoren, zouden we dan eindelijk het paleis gaan bekijken. Ik had inmiddels pijn aan mijn voeten door het lopen op mijn hoge chelsea boots, maar dat kon me op dat moment even helemaal niets schelen. Alles wat ik zag was adembenemend. Het idee dat dit alles bewaard was gebleven, kon ik nauwelijks beseffen. Ik nam honderd foto's, waarvan de helft mislukte omdat er mensen besloten om nog even op het laatste moment voor mijn camera te springen. Nice hoor.
Ik deed een poging om alles wat ik zag op een goede wijze vast te leggen, maar het was haast onmogelijk. Foto's kunnen veel vertellen... Maar niet alles. Daarvoor moet je echt op eigen houtje het Alhambra bezocht hebben.

You Might Also Like

13 reacties

  1. Oh leuk katten! <3 <3 <3 drie hartjes voor alle katten! Kuzzels

    ReplyDelete
  2. Schitterende foto's, echt prachtig! Echt heel mooi dat paleis! En al die katten... super schattig!!

    ReplyDelete
  3. Gave foto's! En die katten zien er zo cute uit <3

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat ziet het er allemaal mooi uit daar! Zo gaaf! En schattig, al die lieve katjes!

    ReplyDelete
  5. Heimwee naar vakantie als ik dit zie, mooie foto's!

    ReplyDelete
  6. Wow super mooi! En die katten, echt prachtig! Krijg echt zin om op vakantie te gaan nu haha.

    ReplyDelete
  7. Whoa your photos are absolutely stunning! This post is so lovely xo

    My Lovelier Days

    ReplyDelete
  8. Wauw, wat een prachtige foto's! Vooral die foto met van die huisjes op de achtergrond, die is zo mooi!

    ReplyDelete