Outfit / High collar

19:51


Wind, wind en nog eens wind. Deze week leek het wel non-stop te stormen. Over het algemeen hou ik enorm van de herfst, maar die ijzige kou hoeft voor mij niet persé. Het is wel een goede gelegenheid om colletjes te dragen! Ik ben gek op dit exemplaar van de Zara. Ik combineer hem graag met mijn zwarte, high waisted jeans (ja, ik heb nog steeds geen nieuwe gevonden...), mijn chelsea boots en 'Diva' van Mac. De lippenstift is best heftig, maar ik vind het wel wat hebben.
Houden jullie ook zo van de high collar-trend?
Deze week heb ik toetsweek, wat inhoudt een hoop schoolexamens. Woensdag had ik meteen drie toetsen, waarvan ik wiskunde waarschijnlijk heb verknald... Hopelijk heb ik mijn andere toetsen wel goed gemaakt! Volgende week dinsdag is de toetsweek voorbij en begint er eindelijk een iets rustigere periode. Ah, dat lijkt me zo heerlijk. Even een hoop minder stress!


 Top: Zara // Jeans: Zara // Chelsea boots: Invito // Lipstick: MAC, Diva 

You Might Also Like

20 reacties

  1. Wow, wat een mooie foto's! Heb je je camera zo ingesteld dat het zo'n mooie herfstachtige kleur wordt of achteraf bewerkt? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je de foto's gewoon zo maakte, maar mij lukt dat nooit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! De foto's hadden van zichzelf al wel echt een herfstachtige kleur, maar natuurlijk heb ik ze ook bewerkt. Ik denk een kwestie van heel veel oefenen, ook met editen! Lukt je vast wel :)

      Delete
  2. Prachtig!! Echt een modelletje jij (: X

    ReplyDelete
  3. Wauw wat zit je make-up mooi! Liefde voor je outfit en de foto's zijn echt supergaaf<3
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Je ziet er echt fantastisch uit, die lipstick staat je super goed!

    ReplyDelete
  5. Yay voor de colletjes! Ik heb laatst m'n eerste kledingstuk-met-colletje gekocht en tja, je zou kunnen zeggen dat ik d'r een beetje in wil gaan wonen, en het ziet er ook nog eens leuk uit! Je schoenen zijn ook echt superleuk!

    ReplyDelete
  6. Het staat je echt prachtig Isabella, je lijkt echt net een model als ik het mag zeggen! Ben je eigenlijk al eens gevraagd om modellenwerk te doen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een compliment, dankjewel! Ik kan er op het moment nog niet heel veel over kwijt, maar who knows...;)

      Delete
  7. Ah wat sta je prachtig op de foto's, de donkere lipstick staat je super goed!

    ReplyDelete
  8. Oo wat een mooie outfit, en die lippenstift staat je werkelijk prachtig. Liefs!

    ReplyDelete
  9. Mooie outfit! Groet Edwin

    ReplyDelete
  10. Wauw, hele leuke outfit heb je aan! Succes nog met je toetsweek! Ik vind de foto's trouwens ook super mooi <3 X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel <3! Gelukkig is hij bijna afgelopen...:)

      Delete
  11. Wat een prachtige foto's!! De kleuren zijn fantastisch. En je laarsjes zijn zo tof! :D

    - Saskia

    ReplyDelete
  12. Amazing photos, you look really good!

    xo,
    Sara

    ReplyDelete
  13. Whaa, gave foto's zeg, echt prachtig! Toffe outfit draag je ook, en je lipstick matcht er 100% bij :) Ik ontdek je blog trouwens nu pas echt, zit allemaal artikeltjes terug te lezen, leuk!

    ReplyDelete