Instagram lately / NSMBL, autumn vibes & coffee

06:02

Van NSMBL-festival tot vakantiefoto's, van mooie uitzichten tot (veel) kopjes koffie. Ik ga niet ontkennen dat ik vrij veel op mijn Instagram-feed achter laat. Ja, misschien ben ik stiekem wel een klein beetje verslaafd. #sorrynotsorry.
Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik een soort van personal update heb gepost, leek het me leuk om jullie in plaats van een cliché 'actuele activeiten'-verhaal, een paar van mijn Instagram-foto's te laten zien. En nee, natuurlijk bestaat mijn leven niet alleen uit leuke dingen, zoals dat op social media altijd schijnt te zijn... Integendeel zelfs. Op dit moment heb ik het ouderwets druk met school en gaat het, net zoals vorig schooljaar, niet erg soepel. Maar hé, ik zal jullie niet vervelen met een hoop geklaag, want daar wordt niemand vrolijk van.

Ik zal even kort beschrijven wat je op de foto's kunt zien:
1) Een vriendin was jarig en we besloten in een tussenuur koffie te gaan drinken bij Robbies. De winkel/koffietent is pas een aantal weken open en het is nu al één van mijn favoriete plekken in Den Bosch. De koffie is er zo ontzettend lekker, net als het gebak trouwens! (Maar dat laat ik tegenwoordig liever staan. Later vertel ik je daar meer over!)
2) Een selfie in de auto, op weg naar het NSMBL-festival. Mijn lippenstift is de kleur 'Diva' van MAC, zeker mijn favoriete lipproduct van de afgelopen tijd.
3) Gekleurde huisjes en gebouwen in Granada, Spanje. Toen we afgelopen herfstvakantie in Spanje waren, liep ik als de ultieme toerist de héle tijd overal foto's van te maken. Hoezo fotografie-verslaafd?
4) Autumn-vibes.
5) Naar de zonsondergang kijken aan de kust van Malaga. Ik wil zo graag terug...
6) Op het NSMBL-festival kwamen we Mascha en Gregor tegen. Ik schaam me achteraf een beetje voor mijn enorme enthousiasme toen ik ze zag. Tja, ik volg Beautygloss dan ook al vanaf mijn twaalfde... Dit was de manier waarop ik voor het eerste kennismaakte met bloggen. Natuurlijk wilde ik even op de foto.
7) Zo af en toe vind ik het leuk om Xsaartje, mijn kat, op de foto te zetten. Sommige mensen vinden hem op het eerste gezicht een beetje dik, maar dat komt simpelweg vanwege de korte pootjes... Haha!
8) Je had ze misschien al voorbij zien komen in mijn vorige outfitpost... Ik heb nieuwe schoenen! Het zijn chelsea boots van Invito, en er zit een grove hak onder. De schoenen maken me erg lang, aangezien ik van mezelf al 1,79 m ben. Ik had besloten dat ik me daar niet meer zoveel van aan moest trekken. Ik mag er dan wel nòg langer van worden, ik vind de schoenen erg mooi en ik voel me er goed bij als ik ze draag.
9) Appeltjes uit de tuin. Het waren er zoveel! Daar moest ik even een foto van maken.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Hele leuke foto's Isabella! Ahh, love your shoes and your cat ! Prachtige plaatje van de zonsondergang en van de gebouwen in Granada!! Love

    ReplyDelete
  2. Wat n leuke instagram heb jij! Ik ben je gaan volgen! XXX

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie feed heb jij! Ik plaatste laatst ook een tijd heel veel foto's op mijn Instagram, i like it. Jammer genoeg snappen sommige mensen niet dat je elke dag een foto wilt plaatsen op Instagram. Maar ik doe wat ik leuk vind!
    Xoxo

    ReplyDelete
  4. You have such a gorgeous feed, truly beautiful photos!

    My Lovelier Days

    ReplyDelete
  5. Wat een heerlijke foto's mooi sfeertje. Die poes is zooo mooi <3

    ReplyDelete
  6. Het NSMBL festival leek me ook zo leuk! Alleen kon ik niet ;( En liefde voor katten! Mooi ding. X

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's! En wat super leuk bewerkt met die teksten! Mag ik vragen welke app je gebruikt? X

    ReplyDelete