WIN: 5x2 last minute kaartjes voor het NSMBL Festival!

18:26

Edit: deze winactie is gesloten. De winnaars zijn al bekend!

Na lang wachten is het dan eindelijk weer zo ver: het NSMBL-festival is terug! Zaterdag en zondag a.s. staat de Amsterdamse Gashouder op de Westergasfabriek volledig in het thema van 'une fête Parissienne'. Wat je kan verwachten? Twee dagen lang geheel in stijl shoppen bij leuke stands, blogger-waardige snacks en cocktails proeven bij een foodcourt, een beautybehandeling nemen, workshops en masterclasses volgen en nog veel meer leuks. Dit mag je echt niet missen! Geen kaartje weten te bemachtigen? No worries! Ik mag namelijk 5x2 last minute kaartjes weggeven voor het NSMBL-festival! Hoe je kan winnen? Ontzettend makkelijk! Laat een reactie achter bij de comments waarin je vertelt waarom jij graag aanwezig wil zijn bij het NSMBL-festival. Zet je e-mailadres ook in de comment, zodat ik je kan mailen als je hebt gewonnen! Deel deze winactie met al je vriendinnen om zoveel mogelijk kans te maken op een kaartje voor jou en je beste vriendin. Repost bijvoorbeeld mijn foto van de winactie op Instagram (@Isabella.dams) of deel deze blogpost via Facebook.
Succes!


P.S. Benieuwd naar alle algemene informatie over het NSBML-festival? Klik dan hier.

You Might Also Like

10 reacties

  1. Heyy,
    Echt super leuk deze actie! Ik zou er heel graag naar toe willen omdat ik er al wel eens over had gehoord en het me echt leuk lijkt:) en zoals je misschien ook weet hou ik best wel van kleding/schoenen en eten dus dit lijkt me zo perfect hahaah. Ook lijkt het me een leuk uitstapje na toch een niet zo leuke tijd aan die andere kant van de wereld:((
    Xxx Kim
    kjcvanhaaren@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. O en als ik win neem ik mijn moeder mee, ze heeft een dagje als dit echt verdient!! Hihi

      Delete
  2. Wat een toffe winactie! Ik ben een groot bewonderaar van Anna Nooshin! Daarnaast ben ik ontzettend benieuwd naar de lancering van de eigen schoenencollectie van NSMBL! Ik zou er super graag met mijn jongere zus heen willen om wat quality time met haar door te brengen! <3
    (e-mailadres: mars.ismay@gmail.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Eline! Wat is je e-mailadres? Dan kan ik je morgen mailen als je zou hebben gewonnen.

      Delete
  3. Supergaaf Bella! Als ik zou winnen nam ik jou natuurlijk mee. Maar waarschijnlijk heb je al een kaartje haha!

    ReplyDelete
  4. Het lijkt me zooo leuk om te komen!! Ik was al te laat om de agenda van NSMBL te kopen, dus zou het echt heel leuk zijn als ik de 'last minute' kaartjes zou winnen😊 En dan kan ik een van mijn vriendinnen verrassen!!🙌🏼🙌🏼 rosaliekleissen@live.nl

    ReplyDelete
  5. Ik zou heel graag een kaartje willen winnen voor mijn vriendin en mij, zij is zondag 11 oktober namelijk jarig en wordt 21!!
    Het lijkt me heel leuk om haar met deze last minute kaarten extra te kunnen verrassen!!

    ReplyDelete
  6. Mailadres is _shorty@hotmail.nl

    ReplyDelete