OOTD / Autumn vibes

12:49



Hoi, daar ben ik weer. Long time no see... Ik zal me maar niet wéér opnieuw verontschuldigen voor mijn afwezigheid, jullie kennen mijn school-en-geen-tijd-probleem inmiddels al wel denk ik. Haha! De laatste keer dat ik jullie sprak zat ik nog aan de andere kant van de Atlantische Oceaan. Inmiddels zijn we al weer weken verder en bereid ik me voor op schoolexamens en mijn Romereis! Het komt ineens allemaal zo ontzettend dichtbij, het is bijna raar om te beseffen. Over drie weken zit ik met vijftig jaarlaaggenoten in het oude Rome. We zijn daar langer dan een week, en het schijnt zo te zijn dat je jezelf onderhand kan rondleiden in de stad tegen de tijd dat je naar huis moet. Ik kan niet wachten!
Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. Met mijn eigenwijze hoofd ben ik middenin een verwaarloosd weiland gaan staan met mijn 'nieuwe' blouseje van de Forever21. Nieuw tussen aanhalingstekens, want hij komt *surprise, surprise* uit Amerika. Toch had ik hem vóór deze shoot nog niet aangehad, omdat ik hem eerst aan jullie wilde laten zien.
Verder valt het misschien op dat het tijd is voor een nieuwe zwarte broek? Ik leef onderhand in deze highwaisted jeans van de Zara... Hij heeft vele feestjes, uitstapjes en een aantal festivals doorstaan, wat ik persoonlijk vrij knap vind voor een broek van €30. Ik vind het gewoon zo moeilijk om hem weg te doen.






 Blouse: Forever21 // Jeans: Zara // Watch: Casio 

You Might Also Like

16 reacties

  1. Prachtige foto's, je ziet er zo goed uit! Blouse staat je heel goed!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  2. Tof blousje zeg! Heel mooie foto's ook<3 Have fun in Rome!
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Gave foto's!! Echt heel mooi :) Ik kende je blog nog niet, maar ik ben fan! xx

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's - en wat een leuk topje. Liefs!

    ReplyDelete
  5. Wat staat dit leuk bij elkaar! Toffe broek ook :) XO

    ReplyDelete
  6. Aah wauwie wat een mooie foto's! Het blousje staat heel leuk :)

    ReplyDelete
  7. Hele toffe foto's! Ook echt een leuk bloesje trouwens!

    ReplyDelete
  8. Prachtige foto's! Beauty! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  9. Ik had je post nog niet gelezen,ohoh..
    maar ik mag jouw blouse echt heel erg :O Mooie outfit en foto's Bella!

    ReplyDelete
  10. Dit staat je zo zo zo goed. Liefs

    ReplyDelete
  11. Wauw super mooie foto's! En je outfit is ook super! X

    ReplyDelete