Outfit // striped maxi skirt

06:02


Bij mijn 'current favourites' vertelde ik er al over... Mijn gestreepte maxiskirt. Vandaag post ik er een outfit mee! Hij is echter iets anders dan dat ik je in mijn vorige post liet zien, maar anders zou het misschien ook wel iets te voorspelbaar zijn.
Hebben jullie allemaal een fijne zomer? Ik heb echt een super chille vakantie. Ik heb al een paar keer een filmavondje gehouden met vriendinnen, ben op tienertoer geweest (zie deze en deze blogpost) en heb een dagje vrijwilligerswerk gedaan met een goede vriend. Verder geniet ik volop van de dagen dat het zonnig is en probeer ik Pretty Little Liars tot het einde te kijken. Wie weet al wie 'A' is? (Don't tell me, want dan is alle spanning eraf;)

In my last post I already told you about this... I'm talking about my striped maxi skirt. Today, I'm showing you an outfit with it! It's actually a little different from the outfit I showed you last time, but it would probably be boring if I'd show you that exact outfit, right?
I hope you're all having a nice summer? My summer is amazing. I've had movienights with some friends, I went on a 'tienertoer' and I've been doing some voluntary work with a good friend of mine. Furthermore, I enjoy the sunny days a lot and I try to watch all of the episodes of Pretty Little Liars. Who already knows who 'A' is? (Don't tell me, 'cause then it won't be exciting anymore. You better keep the secret...;)

(Bij de linkerfoto gaat mijn beeldscherm heel gek doen, ik weet niet of dat bij jullie ook het geval is? Dat heeft waarschijnlijk te maken met de print van de rok, vrees ik... Ik probeer het beeld te fiksen!)

(I don't know what happened to the left picture, but it looks kinda weird on my laptop. I don't know if you have the same issue? The print of the skirt might be the cause of this, I guess... I'm trying to fix this!)
 Skirt: Pull & Bear // Top: Abercrombie & Fitch // Shoes: Converse All Stars // Earrings: Primark // Necklace: Forever21

You Might Also Like

9 reacties

  1. Het ligt niet aan jouw computer hoor;) alle foto's doen bij mij raar, misschien is het wel iets van een optische illusie?... Leuke outfit en de top is erg schattig!

    ReplyDelete
  2. Bij mij doen die streepjes ook raar. Net wat Anouk zegt, optische ilussie? Maar voor de rest is het een super mooie outfit!

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe outfit! Heel mooi, prachtfiguur heb je ook!
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Cute top!

    @WanderLustGirls
    www.thewanderlustgirls.com

    ReplyDelete
  5. Ik heb dat ook met die streepjes, haha! Mooie outfit <3

    ReplyDelete
  6. wat een geweldig leuke blog heb je zeg! meteen gefollowed! xo

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke rok! Ook gaaf met die top erbij! Ik geloof alleen wel dat camera's niet zo fan zijn van streepjes, mijne draait ook helemaal door als tie er te veel ziet :)

    ReplyDelete