Outfit // fall inspiration with Esprit

06:30

Hey guys! Vandaag heb ik weer eens een outfit voor jullie. Ik ga niet ontkennen dat ik verliefd ben op het warme zomerweer, de zon die zo mooi kan schijnen en bovenal natuurlijk: VAKANTIE. Op het gebied van kleding hou ik ook enorm van de zomer, omdat dit het seizoen is dat ik zonder erover na te denken een van mijn favoriete croptops uit de kast kan trekken. Die draag ik het liefst het hele jaar door (en ik ben ook wel zo eigenwijs dat ik dat doe, maar toch).
In de herfst draag ik echter kleding in mijn favoriete kleuren. Ik ben gek op (bordeaux)rood en navy blauw, en laten dat nou typische herfstkleuren zijn. Bij de Esprit zijn al een hoop items te verkrijgen voor het nieuwe seizoen. Aangezien ik niet zoveel geld heb om meteen een hele tas vol met kleding te  kopen, heb ik een wishlist gemaakt, die je aan het eind van dit artikel kan bewonderen. Ik heb items zo bij elkaar gevoegd, dat je er zo onderhand een complete outfit van Esprit mee zou kunnen creëren... Of eigenlijk wel meerdere.
Voor de rest heb ik al wel een hele mooie rode blouse kunnen scoren, die ik draag bij deze outfit. Hij is iets te groot, maar dat vind ik juist wel leuk. Klik op 'read more' voor de rest van dit artikel.

Wishlist


Alle items die je hierboven ziet, zijn op dit moment verkrijgbaar in de winkels en in de online webshop van Esprit.
Aankomende herfst/winter komen Metallics weer helemaal terug, zien we veel truitjes met een col, komt de see-through trend aan de orde (zie de zwarte blouse met gedetailleerde kraag), zien we veel franjes en zijn we nog lang niet af van de bootcut jeans. Ik was er nooit zo'n fan van, en ik heb het idee dat de trend deze zomer ook niet helemaal is doorgeslagen. We blijven allemaal veilig onze skinny's dragen... Toch zie ik de laatste weken steeds meer mensen met een broek met wijde pijpen en ook ik ben aan het twijfelen of ik het niet een keer moet proberen. Ik denk dat ik zo'n broek wel zou combineren met een paar stevige hakken eronder, omdat ik bang ben dat het er anders enigszins raar uit gaat zien. Wat vinden jullie van bootcut jeans? Yay or nay?


You Might Also Like

7 reacties

  1. Ohh mooie blouse! Hij staat je goed, ik houd altijd wel van een oversized model! :) En ik droeg eerst ook heel veel skinny's, maar daar wil ik nu een beetje vanaf, haha. Ik moet ook nog steeds een bootcut / flared jeans proberen, vind het heel tof (inderdaad zeker met een goed stel hakken), maar ik heb er nog steeds geen gepast, haha. Wel ben ik tegenwoordig helemaal fan van palazzo pants! Zeker voor in de zomer! :)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Oeh, palazzo pants heb ik nog niet echt geprobeerd, misschien moet ik dat ook maar een keer doen :)

      Delete
  2. Ohh leuke outfit! Ik ben het met je eens, prachtige kleuren! Maar zomerkleurtjes vind ik altijd zo heerlijk vrolijk!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit. Ik vind je blouse erg mooi!

    ReplyDelete
  4. LOVE the color of your top but hey, it's still summer. luckily =D

    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha thank you:) And yes, you're totally right. LUCKILY it's still summer... ;)

      Delete
  5. Het blousje is echt leuk :)

    ReplyDelete