Marron Glacé // mijn reden om wèl oogschaduw te dragen

06:02

Geen tijd, haast, ongeduld. Snel flans ik wat poeder op mijn gezicht, vraag ik me af of ik eyeliner niet over zal slaan en verleng ik mijn wimpers met mascara. Klaar! Op deze manier heb ik me lange tijd opgemaakt in de vroege ochtend. Inmiddels ga ik iets anders te werk. Vrije vrijdagmiddagen, voorbereidingen voor feestjes en vrije ochtenden zorgden ervoor dat ik besloot om te experimenteren met een klein beetje meer make-up. Zo heb ik eindelijk het nut van wenkbrauwpoeder ontdekt, ook al wist ik allang dat het bestond en dat het 'zoveel invloed heeft op je gezicht' (dat las ik wel honderd keer op internet). Sinds kort draag ik voor het eerst ook vaker oogschaduw. Dát heb ik te danken aan een prachtig product van Collistar. Mijn duurste oogschaduw die ik voorheen had was rond de zeven euro, en ik zag er met mijn ietwat eigenwijze persoonlijkheid niet echt de lol van in. Geef mij maar een goede lippenstift, mijn ogen laat ik liever iets natuurlijker. Door het aanschaffen van een oogschaduw van een chiquer merk veranderde mijn mening. Man, wat kan oogschaduw mooi staan. Ik klink er bijna beauty-verslaafd van.

De oogschaduw waar ik zo ontiegelijk enthousiast over ben heet 'Marron Glacé'; een bronzen oogschaduw mono met gouden glitters. Klinkt misschien vrij heftig, maar dat is het zeker niet. Ik heb lichtbruine ogen, en met een door-de-zon gebruinde huid staat het vrij natuurlijk. Of nou ja, het is in elk geval niet dat je schrikt van een felle kleur.
Alleen al door de verpakking van de oogschaduw was ik verkocht. Hoe prachtig is dit doosje?

De pigmentatie van Marron Glacé is ontzettend goed, zoals je wel kunt zien op bovenstaande foto. Voordat ik oogschaduw aanbreng gebruik ik het liefst een oogschaduwbasis van Urban Decay, omdat ik anders bang bent dat mijn oogmake-up niet blijft zitten. Ik kwam erachter dat ik dit product zelfs ook prima kan gebruiken zònder oogschaduwbasis (ik kan niet echt verklaren hoe of waarom, maar it works).
Verder heb ik nauwelijks last van fall-out bij het aanbrengen en heb ik maar een kleine hoeveelheid oogschaduw nodig voor het gewenste effect. It's so perfect. En néé, dit artikel is geen samenwerking voor het geval je dat inmiddels al dacht, alles komt recht uit mijn hart (lekker dramatisch weer hè?).


Marron Glacé (Silk effect eyeshadow) van Collistar kost €16,95 en is onder andere verkrijgbaar bij Douglas.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Hij ziet er prachtig uit! En wat een mooie foto's ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel:) Hij is ook werkelijk prachtig!

      Delete
  2. Gaaf! Ik droeg vroeger veel oogschaduw, maar heb nooit echt een dure gehad. Misschien moet ik het maar weer eens gaan proberen:)

    ReplyDelete