Maastricht onveilig maken

17:46

'Godsamme, ik krijg mijn ticket niet uitgeprint. Kan je hierheen komen?', aldus ons eerste gesprek van de dag, via de telefoon. Super fijn, ik had problemen met de NS. Blijkbaar lag het systeem eruit of zoiets... Uiteindelijk zaten we een uur later in de trein richting Maastricht, ik dan wel met een retourtje in plaats van een tienertoer-kaartje. Het geld krijg ik als het goed is nog terug...We'll see. Om half één stonden we ineens midden in een stad waar we nog nóóit geweest waren. We wandelden door de straten, namen foto's, aten een ijsje op het Vrijthof en struinden langs wat winkels. We liepen door het Stadspark terwijl we verschrikkelijk dure Jelly Beans aten (serieus, dat koop ik nooit meer in Nederland), en huppelden over de oude stadsmuur... Waar ik natuurlijk weer op de grond wilde gaan zitten voor een foto. Ja hoor Isabella, ga maar weer lekker asociaal midden op straat zitten. Toen merkte Amy op dat ze inmiddels haar stappendoel bereikt had en ook ik vond het tijd om ervandoor te gaan. Om half zes namen we doodop de trein terug naar Den Bosch. Klik op 'read more' voor alle foto's!





You Might Also Like

8 reacties

  1. hey ! Je schrijft leuk en leuke foto's ;)

    ik ga je zeker volgen op inktgram ;)


    Groetjes Faye van byfaye.nl

    ReplyDelete
  2. Ziet er leuk uit! Ik ga woensdag naar Maastricht :) Liefs, Klaske

    ReplyDelete
  3. Wauw, echt hele mooie foto's! Liefs

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's! Ik ben zelf nog nooit in Maastricht geweest, maar dat is echt 5 of 6 uur met de trein voor mij. Dat doe ik dan ook niet in een dagje

    ReplyDelete
  5. Wauw, ziet er erg fijn uit! Mooie foto's!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  6. Ziet er leuk uit! Lijkt mij ook zeker een keer leuk om Maastricht te bezoeken.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's! Hoewel ik van België kom, is en blijft Maastricht mijn favoriete shop-stad :)

    ReplyDelete
  8. Ah het mooie Maastricht! Ik kom er zelf vaak aangezien mijn ouders hier wonen :) Hele mooie foto's, je hebt het echt mooi vastgelegd.

    ReplyDelete