Lichtblauwe zee en alligators

06:02

Hi y'all, zoals je wellicht al wel had gezien op Instagram, zit ik nog altijd in Florida! Ik ben inmiddels een hoop prachtige ervaringen en een getande huid rijker. We hebben de afgelopen dagen op the Keys gezeten, wat ik al in mijn vorige blogpost heb gementioned. We hebben helder blauwe zee gezien, op witte stranden gelegen en die oh zo heldere zee in gerend tot het water na dertig meter eindelijk tot onze schouders kwam. We stonden op een oude treinbrug om van een wonderbaarlijk mooi uitzicht te mogen genieten (zie bovenstaande foto). We reden over de highway terwijl de zon onderging, waardoor de lucht paars, roze, geel, oranje kleurde. We dronken literglazen lemonade, mèt gratis refills. We snorkelden en zagen vissen in alle kleuren van de regenboog (en ik voornamelijk koraal, omdat het glas van mijn duikbril constant vies was). Toen stonden we ineens aan het einde van Amerika, 90 miles verwijderd van Cuba, waar we crabcakes aten in een restaurant waar de kippen op tafels liepen. Ben ik iets vergeten? Ja, een hoop, maar het is zoveel dat ik er haast een boek over zou kunnen schrijven.
Vandaag reden we weg van the Keys, weer terug richting Miami. Onderweg stopten we 'even' om op een alligator-tour te gaan! De rangers die daar werkten hadden zelf zes alligators, één ervan noemden ze Gucci. No kidding... Ik heb hem vastgehouden!






Wil je op de hoogte blijven van mijn leventje hier in Florida? Je kan me volgen op Instagram (*klik*), ik post elke dag minstens één foto!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ooo wow, prachtig! Blijf ons up-to-date houden! Veel plezier nog. X!

    ReplyDelete
  2. Aaah dit klinkt geweldig! ENJOY!
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Wat een suuuper mooie foto's allemaal! Geniet er maar van!

    ReplyDelete