Florida, the Keys

13:00

Hoi allemaal! Als je me volgt op Instagram, had je al wat foto's voorbij zien komen... Surprise, ik zit in Florida! Op het moment dat ik dit typ is het kwart over acht 's avonds, wat betekent dat het in Nederland kwart over twee 's nachts is. Ik heb nog wel last van mijn jetlag, maar ik begin al een beetje te wennen.
We zitten nu op 'the Keys', ze zeggen ook wel 'het einde van Amerika'. Het is het Zuidelijkste puntje van Nood-Amerika! Er zijn hier een hele hoop eilanden, en die heeft men verbonden met één lange highway. Heel indrukwekkend! De zee is hier prachtig, een hoop stukken zijn ontzettend helder. Overal zijn palmbomen en de sunsets zijn to die for. Ik heb nog niet heel veel foto's gemaakt, maar dat zal nog wel komen deze vakantie. Nu deel ik alvast de eerste foto's met jullie. Hoe is het in Nederland?


You Might Also Like

6 reacties

  1. Ooo ik wil ook naar Florida. Het doet me denken aan Lana del Rey en films :-( nou! hihi. Wel, heel veel plezier nog! Liefs!

    ReplyDelete
  2. Waahh wat gaaf zeg, heel veel plezier!<33

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's!! Fijne vakantie Groet Edwin.

    ReplyDelete
  4. Echt super tof en wat een mooie foto's!

    ReplyDelete
  5. Oh wauw wat een prachtige foto's! Florida is zo mooi! X

    www.fleursophia.com

    ReplyDelete
  6. Wow, impressed! Florida zou ik ook wel heel graag eens heengaan. Fijn te horen dat je er zo van geniet :D
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete