Current favourites // July & August

06:02

Toen kreeg ik een bon van de Douglas voor mijn verjaardag. Ik had me lang ingehouden om er iets van te kopen, omdat ik wist dat ik er later anders spijt van zou krijgen. Na een paar weken wachten liep ik dan eindelijk met een zwart, mat tasje de Douglas uit in Amsterdam. In drie witte letters stond geschreven: 'MAC'. Ik kon de straat haast op huppelen als een klein kind, zo blij als ik was. De drukke Kalverstraat en het bijzijn van Irene hielden me tegen; anders had ze zich wel flink voor me mogen schamen, haha! De lippenstift die ik had gekocht werd één van mijn favoriete producten, en daarom zal ik hem nu dus ook met jullie delen. Bij deze mijn 'current favourites'!


Diva by MAC cosmetics


De lippenstift waar ik het zojuist over had is 'Diva', een zeer populaire kleur uit het lippenstift-assortiment van MAC. Ik had er al eerder enthousiaste reviews over gelezen, en ben verder altijd al gek geweest op lipproducten met een matte finish. Toen ik in de winkel lippenstiften aan het swatchen was, beviel deze kleur me eigenlijk al gelijk, en wist ik dus al snel wat ik wilde kopen. 'Diva' dekt verschrikkelijk goed, staat chique en blijft uren zitten. Je kan eten of drinken wat je wil, de lippenstift gaat niet bepaald gemakkelijk van je lippen af... I love it.

Flamingo phonecase by Topshop

 'Ew, wat heb jij nou weer voor een grote bumper om je Iphone 6?!' of 'Wow, hier maak je wel een statement mee zeg. Kuch'. Om maar even wat aardige reacties te citeren die ik kreeg op mijn vorige en eerste hoesje voor mijn Iphone 6. Hij was véél te duur en beschermde mijn telefoon goed, maar hij was echt mega lelijk. Een paar weken terug (dezelfde dag dat ik 'Diva' kocht), ging ik met vriendinnen naar Amsterdam. Ik moest en zou de Topshop bezoeken, waar alles veel te duur maar oh- zo-leuk is. Daar spotte ik dit gouden flamingo hoesje! Hier krijg ik, in tegenstelling tot mijn oude hoesje, nog steeds vaak complimentjes over. Het is zeker een van mijn favoriete accessoires geworden. Hij was vijftien euro, dus dat viel me nog best mee.

3 Instagrammers I currently love


Als we het gaan hebben over social media, is Instagram honderd procent zeker het netwerk waar ik de meeste tijd aan besteed. Ik geniet ervan om naar mooie plaatjes van eten, kleding en andere dingen te kijken. Altijd als ik denk om 'even' mijn feed te checken, kijk ik minstens een kwartier later weer op van mijn telefoon... Oeps. 
Bovenstaande accounts zijn mijn favoriete Instagrammers van dit moment. Als je ze nog niet volgt, raad ik je aan een kijkje te nemen op deze accounts!

Polaroid's and stuff

Hoe kon het ook anders dan dat ik mijn Instax mini 8 in dit artikel zou mentionen... Plaatjes schieten mag dan wel duur zijn, maar het resultaat is zó leuk. Binnenkort ga ik op vakantie, en dan zal ik deze polaroid camera sowieso meenemen naar mijn vakantiebestemming. De plaatjes die je ermee schiet hebben echt zo'n oude, vintage sfeer. Ik vind het echt gaaf!

Favourite outfit atm


Ik had al eerder een maxi-skirt van de H&M, maar die heb ik vrij weinig gedragen omdat ik hem misschien toch niet zo heel geweldig vond... Een maand geleden kocht ik bij de Pull&Bear echter een maxiskirt waar ik wel ontzettend blij mee ben, en dat is deze donkerblauwe rok met witte streepjes. Ik combineer graag met een witte croptop, in dit geval eentje met spaghetti bandjes en een crochet-effect van de H&M. Mijn hakken waren een cadeautje, mijn ketting komt van de Forever21, mijn oorbellen en armband zijn van de Primark en mijn zonnebril heb ik bij de V&D gekocht. Lievde voor deze outfitcombo.

You Might Also Like

11 reacties

  1. Wat een leuke aankopen allemaal, dat hoesje is echt geweldig!

    ReplyDelete
  2. Zo'n leuk artikel! De foto's zijn echt prachtig, en ohh wat een leuk hoesje! topshop is inderdaad geweldig, maar oh zo duur!

    ReplyDelete
  3. Leuke favorieten! Ik hoop ook snel een MAC lipstick uit te zoeken, ze zijn zo mooi <3 En polaroids maken hoort ook bij mijn favorieten (:

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke favorieten! Ik heb me net dezelfde maxirok aangeschaft! Hij is zo leuk en zit ook nog eens confortabel!

    ReplyDelete
  5. Oooh, de instagram van mtarceo is gaaf! Ik zit er al een tijdje door heen te scrollen. Zo leuk om al haar outfits te zien :)

    ReplyDelete
  6. Je outfit is erg leuk! Ik zou hem zo aantrekken:) Polaroid foto's maken lijkt mij heel gaaf, maar de prijs houd mij echt tegen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Klopt, polaroid's zijn erg duur... Maar als je uiteindelijk zo'n camera hebt, blijkt het echt de moeite waard :)

      Delete
  7. Leuke favourites! Die crop top van de h&m heb ik ook, maar dan in het zwart (:

    ReplyDelete
  8. Leuke zonnebril, en wat een gezellig hoesje! Liefs!

    ReplyDelete
  9. Wat een gevarieerd artikel! :-) Die MAC lipstick lijkt me erg mooi! :-)

    ReplyDelete