Outfit ~ Lace bralettes and denim shorts

22:07


Hola, morgen heb ik eindelijk mijn laatste toets van dit schooljaar! Ik ben moe, uitgeput en toch ontzettend vrolijk. Het voelt zo goed om eindelijk van al dat leren af te zijn! Nu nog maar hopen dat mijn cijfers een beetje goed zijn natuurlijk...
Verder kan ik niet wachten om weer een hoop nieuwe outfits, hotspots en reviews met jullie te delen. Ik weet bijna niet meer waarover ik moet typen, omdat ik het gevoel heb dat jullie zoveel gemist hebben. Oftewel: je kan een hoop nieuwe posts verwachten binnenkort ;)
Vandaag post ik een outfit met twee van mijn favoriete items van dit moment: mijn blauwe, lace bralette van Gilly&Hicks en mijn shorts van de Zara. De lace bralette had ik al meer dan een jaar in mijn kast liggen, maar ik heb hem een maand geleden weer een soort van 'herontdekt'. Ik draag hem nu echt veel te vaak (oeps).





 Shorts: Zara // Top: Abercrombie&Fitch // Bralette: Gilly&Hicks // Cardigan: Forever21 // Necklace: Forever21 // Shoes: Converse All Stars

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wow Isabella, mooierd

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Ik vind je cardigan heel tof! Liefs, Klaske

    ReplyDelete
  3. Ahh leuke outfit! Ik hoop dat je toets goed ging, de vakantie is dichtbij!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, dankje! Ja, hij ging wel oké... Even duimen;

      Delete
  4. Wat een super leuke outfit heb je aan! Succes met je toets morgen!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie outfit, leuk vest! Ik heb ook een lang grijs vest, ben er helemaal blij mee <3

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! Als je iets mooi vind kan je het niet vaak genoeg dragen!

    ReplyDelete