Outfit ~ a colder day in July

20:08


Hola! Dit weer mag dan wel niet het warme zomerweer zijn waar we allemaal zo van houden, maar het is wel het perfecte weer om een cardigan uit te kast te trekken... Om het toch nog enigszins positief te laten klinken (?). Want eh, geef mij maar shortjes en croptops, maar het kan nu even niet anders. Volgende week schijnt het veel warmer te worden, dus we moeten nog eventjes geduld hebben.
Ik vond dit in elk geval een goede gelegenheid om jullie mijn nieuwe cardigan te laten zien die ik van mijn vader heb gekregen. Hij was een week in Orlando voor zijn werk, en toen hij terug kwam had hij allemaal cadeautjes voor ons meegenomen. Hoe lief!

Hola! In the Netherlands, the weather sucks at the moment. It's cold, it's rainy, it's windy... It's a great occasion for wearing a warm, cozy cardigan. I'm just trying to make it sound a little bit more exciting. 'Cause oh yes, I absolutely prefer a combination of a good pair of shorts and a nice croptop, but right now it seems I have to be patient for that. The forecast claims next week will be sunnier and warmer... I obviously can't wait for that :)
Anyway, because of the weather I thought it would be nice if I'd show you my new cardigan! My dad just came home from Orlando, Florida, and he gave me this cardigan as a present. How sweet! I'm so happy with it. 


Cardigan: Abercrombie & Fitch // Crochet top: H&M // Jeans: Abercrombie & Fitch // Necklace: Claire's // Watch: Casio (Horlogeshop.nl) // Shoes: Converse All Stars, Taylor Swift collection

You Might Also Like

13 reacties

  1. Yay voor je vader die zo'n leuke cardigan voor je meeneemt! :) Superleuke outfit girl!
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Je vest is echt zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Isabella ! Mooie outfit ! Groet Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  4. Mooie outfit (en je hebt echt zo'n modellenhoofd. Doe er wat mee!!!) hihi oke dat klinkt vreemd!

    ReplyDelete
  5. Wow, zo lief van je vader dat hij allerlei cadeautjes had meegenomen! En wat een leuke outfit, hij heeft echt zo'n "chill" vibe, ik weet niet. Ik kijk uit hoor naar dat mooie weer, het is een beetje triestig geweest de afgelopen tijd.

    ReplyDelete
  6. Wow, zo lief van je vader dat hij allerlei cadeautjes had meegenomen! En wat een leuke outfit, hij heeft echt zo'n "chill" vibe, ik weet niet. Ik kijk uit hoor naar dat mooie weer, het is een beetje triestig geweest de afgelopen tijd.

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit! Ik vind vooral je kleine kettinkjes leuk! x

    ReplyDelete
  8. Ah dat topje staat je zo leuk!

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's en wat een tof vest!! Goede smaak heeft je vader ;)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  10. Wat ben je mooi zeg! Je outfit is ook echt geweldig :)

    ReplyDelete