Hashtag retro / Casio horloge

07:00

 'Hé, die horloges droegen wij vroeger ook!', aldus mijn vader toen ik aan kwam zetten met mijn Casio horloge. Het duurde even voordat het me lukte om over te brengen dat deze horloges sinds een aantal maanden juist weer 'in' zijn om te dragen. Ik weet niet precies wie deze Casio horloges weer op de markt heeft gebracht, maar het is zeker een ware hype geworden. Oké, inmiddels is het misschien al wel weer een klein beetje overgewaaid, en ben ik hier enigszins laat mee... Maar jawel, ik heb er dus ook één. Ik heb er lang over nagedacht of ik de Casio horloges nu mooi vond of niet, maar toen kreeg ik een mailtje van Horlogeshop.nl of ik een van hun horloges wilde reviewen. Daar zei ik geen nee tegen!


Wat ik heel fijn vind aan dit Casio horloge, is dat je er de tijd èn datum op kan aflezen. Verder is hij waterbestendig, en kan je hem dus vrijwel altijd dragen zonder dat hij makkelijk kapot gaat. Daarnaast geeft het horloge een optie om het scherm te verlichten, zodat je de tijd makkelijker kan zien als het donker is. Erg handig allemaal!

 Als ik een volgende keer een nieuw horloge wil kopen, zal ik zeker nog een keer kijken op Horlogeshop.nl. Er is keus uit veel merken en er is voor ieder wat wils. Verder zijn er geen verzendkosten, en het duurt niet langer dan een week tot je je horloge hebt... Al moet ik er wel bij zeggen dat de site garandeert dat je aankoop de volgende dag in huis is. Aangezien de post er echter wel vaker wat langer over doet, neem ik dat voor lief.
Ik ben heel erg te spreken over de webshop, en ik raad dan ook zeker aan om er eens een kijkje te nemen!


Wat vind jij van dit horloge?

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ik heb er zelf ook eentje waar ik heel blij mee ben!

    ReplyDelete
  2. Gaaf horloge! Ik kende de webshop nog niet, ik ga even kijken hoor!

    ReplyDelete
  3. Leuk horloge!
    Zelf heb ik de versie in het goud en wat kleiner maar deze is erg leuk door de kleuren op het scherm, is die van jou ook alleen in am en pm tijd? ik raak daardoor soms een beetje in de war hahaha :)

    ReplyDelete
  4. Wat een leukerd! Ik heb exact het zelfde gehoord van mijn vader toen ik er ook eentje gekocht heb, haha ^^

    ReplyDelete
  5. Heel leuk horloge! Prachtige foto's heb je gemaakt ook. Ik ga meteen eens kijken op die webshop!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  6. Heel leuk! Ik heb zelf een rosegold kleurige, maar vind deze ook erg mooi!

    ReplyDelete
  7. Ik heb er zelf ook een, maar die is goud ;)

    ReplyDelete
  8. Ik heb er zelf ook een, maar die is goud ;)

    ReplyDelete
  9. Die is erg leuk! Mooie foto's heb je ervan gemaakt! :)

    ReplyDelete
  10. Prachtige foto's! Ik heb precies dezelfde horloge en ben er ook super blij mee. Ik draag hem echt elke dag haha! XO

    ReplyDelete