Chillen op de pier

14:40

Oh jongens, ik geniet zo ontzettend van mijn zomervakantie. Na een hoop stress en een flinke portie zenuwen kan ik zeggen dat ik over ben naar 5 gymnasium. Er werd gehuild, gelachen, geknuffeld en daarna werd er goed feest gevierd... Na een bomvolle week met feestjes hoef ik voorlopig even niet meer uit, haha!
Deze week ben ik twee dagen op tienertoer geweest met Amy, één van mijn beste vriendinnen. De eerste dag gingen we naar Zandvoort, waar we de hele dag op het strand hebben gelegen. Op het eind van de dag bleken we allebei nogal verbrand... Oeps! Daar hadden we niks van gemerkt met alle wind die er stond. 's Avonds aten we in Amsterdam, waarna we de trein terug namen naar huis.
De volgende dag besloten we om Den Haag te bezoeken. We struinden wat kledingwinkels af, bezochten het binnenhof en gingen op de thee bij Mark Rutte. Rond een uur of vijf namen we de tram naar Scheveningen, waar we foto's maakten op de pier en vol afschuw keken naar een man die besloten had om te bungeejumpen. Toen liepen we het strand op, en terwijl de zon onderging aten we een bordje pasta op het strand. Volgende week gaan Amy en ik Maastricht een dagje onveilig maken...;)
Klik op 'read more'/de collage voor foto's die ik heb geschoten met mijn Canon!

You Might Also Like

9 reacties

  1. Ziet er gezellig uit, mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Aaah wat leuk dat je een comment plaatst, dankjewel ^^

      Delete
  3. Wat een leuke foto's! Vooral die eerste, je bent altijd zo origineel ;)

    ReplyDelete
  4. Wat ziet het er leuk uit zeg, tienertoeren is echt the best thing ever :)
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè :) Echt zo chill dat je voor enorm weinig geld door heel Nederland kan reizen!

      Delete
  5. Hele mooie foto's, fijne vakantieeee!!!

    ReplyDelete