Photography ~ bloemetjes en... bloemetjes

20:46


Toen ik vanochtend opstond, was het nog helemaal stil in huis. Op mijn blote voeten sloop ik de trap af naar beneden voor een ontbijtje, en een half uurtje later zat ik alweer op de fiets. In tijdnood, zoals vrijwel altijd. Ik ben totáál geen ochtendmens, dus door de harde wind werd mijn humeur er niet bepaald beter op (evenals mijn gezicht trouwens, ik had enkel de tijd gehad om er wat mascara op te flansen). Heel even volhouden, na één uur 's middags zou het vervelende deel van de dag, aka studiebegeleiding, erop zitten.
Om half twee stond ik vrolijk tussen de Engelse boeken bij Adr. Heijnen, mijn favoriete boekwinkel in Den Bosch. Ik kan er echt een uur rondlopen om vervolgens met lege handen naar buiten te stappen. Dit keer nam ik echter wèl een boek mee. Verder ontdekte ik ook de nieuwe koffiezaak van Adr. Heijnen. Oh man, hier gaat deze blogger binnenkort eens een artikel over tikken. Hashtag hotspot.
Onderweg naar huis had ik godsamme eindelijk wind mee, en ook al viel er rond een uur of vier wat regen, de zon die daarna doorbrak was prachtig. Ik bedacht me geen seconde en nam Patsy mee naar buiten, mijn camera bungelend om mijn nek. Tijd voor foto's.





En nu ga ik even verder lezen in mijn nieuwe Engelse boek, if you don't mind. 

You Might Also Like

10 reacties

  1. Heee, ik ben ook totaal geen ochtendmens :) Welk boek heb je gekocht? De laatste tijd lees ik ook veel engels, dus ik ben wel benieuwd! Het licht is echt prachtig op je foto's! Net als je diafragma, prachtig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Een beetje cliché misschien (of eigenlijk nogal), maar ik lees nu the Hungergames. Ik moest voor school een boek lezen en had een hele waslijst om uit te kiezen. Ik had the Hungergames nog nooit gelezen (shame on me), en bedacht dat het misschien eens tijd werd. Ja, jammer dan dat het best een dik boek is, liever een prachtig boek dan een dun flutboek :)

      Delete
  2. Ohhh welk boek ben je aan het lezen? En wat een mooie foto's zeg!

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's heb je gemaakt! Ik ben benieuwd naar de nieuwe hotspot!

    ReplyDelete
  4. Deze foto's zijn zo mooi. Mijn eerste reactie was gewoon wauw en dat zeg ik niet snel bij een foto.

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's, wauw!

    ReplyDelete
  6. Erg mooie foto's! Leuk dat je een boek kon vinden. Ik zou weer meer moeten lezen..

    ReplyDelete
  7. Ik vind het erg mooie foto's! Wauw.

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's heb je gemaakt!!

    ReplyDelete