'Palmboomschoenen' en back to school

19:10

Wanneer je hebt uitgeslapen, naar beneden loopt en ziet dat er een grote doos in de hal staat met je naam erop. Het overkwam me gisteren. En jongens, wat was ik blij. This girl's got new shoes... Met PALMBOMEN erop. Om je maar even te wanen in de zonnige, relaxte, tropische vakantiesferen. Helaas kom ik hierbij meteen bij een vervelende anticlimax: morgen mag ik weer lekker naar school. Die tropische vakantie zit er voor mij dus voorlopig nog even niet in.
Ik weet dat ik misschien niet mag klagen, aangezien er een hoop mensen zijn die morgen hun eerste examen maken. Bij deze wens ik alle examenkandidaten veel succes!




Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ik zag ze al op je instagram ja, echt heel vet! :)

    ReplyDelete
  2. Super gaaf! Waar heb je ze gekocht?

    ReplyDelete
  3. Oh wauw, ik vind je schoenen echt leuk!

    ReplyDelete
  4. Ahh leuk, ik houd echt van palmbomen (:

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke schoenen! En wat heb je een leuke blog, ik ga je volgen! :)

    ReplyDelete
  6. Wat. een. ongelofelijk. leuke. schoenen. meer heb ik niet te zeggen. punt. (okay toch iets meer: die palmboompjes zijn zo leuk en zomers!)

    ReplyDelete
  7. Oh my god, die zijn ZO COOL! Wat een geweldig mooie schoenen zeg.

    ReplyDelete
  8. Ah die schoenen zijn mega leuk!

    ReplyDelete
  9. Ah zulke leuke schoenen, lekker zomers!

    ReplyDelete
  10. Wat een toffe schoenen!!! Heerlijk zomers. Ik zou ze zo gelijk aantrekken.

    ReplyDelete
  11. Oh, wat zijn ze superleuk! En zo zomers! Normaal hou ik niet van schoenen met een printje, maar deze zijn toch wel heel erg schattig. Liefs, X

    ReplyDelete