Outfit ~ Where have you been?

06:30

Néé, ik ben niet dood neergevallen, maak je geen zorgen. Ik zit echter gewoon met mijn neus in de boeken... Dit schooljaar is vrij lastig voor mij en er wordt een hoop tijd gestoken in leren. In het ergste geval moet ik door alle stress en druk mijn blog zelfs even een tijdje met rust laten, hoe vervelend en moeilijk ik dat ook vind. Vandaar mijn afwezigheid van de afgelopen twee weken. Hoe dan ook, hier ben ik weer met een nieuwe outfitpost! Ik draag mijn nieuwe skaterskirt van de Zara (hoe kon het ook weer anders), die trouwens totaal niet duur was. Het rokje is zelfs ontzettend budgetproof, valt mooi en de stof is heel fijn. Misschien een tip voor meisjes die nog op zoek waren naar dé perfecte skaterskirt?
Nog een leuk feitje: ik heb mijn haren in de tussentijd eindelijk weer een keer laten knippen. Op zich valt het op een aantal foto's niet eens persé op, maar vooral door de eerste foto merk ik dat mijn haar toch wel ineens een stuk korter is dan voorheen. Valt het jullie op?

Of ik verder nog wat te delen heb? Ja zeker, ik ben over iets meer dan een week namelijk eindelijk 16 jaar. In de eerste instantie klonk dat altijd al best wel oud *neem dat maar niet te serieus hoor*, maar inmiddels voel ik me toch echt nog steeds een broekie. Bij studiebegeleiding vinden ze me zelfs 'schattig'. Thanks, mates.

Croptop, skaterskirt: Zara // Shoes: Converse (Taylor Swift) // Necklace: Forever21

You Might Also Like

10 reacties

  1. Dat staat je echt zó leuk! Ik wil binnenkort ook (weer) een skaterskirt kopen, want het rokje dat ik bij newdress bestelde viel een beetje tegen.

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Het staat je heel mooi! En heel veel succes met school, je kan het! Liefs!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie outfit, ik vind je top ook zo gaaf! Heel veel succes met school<3
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke outfit, het staat je zo leuk! Leuk rokje ook!

    ReplyDelete
  5. een prachtige outfit, die schoenen zijn mooi. Veel geluk met leren.

    ReplyDelete
  6. Prachtige look! Soms is een blog break ff nodig. Is alles gelukt met leren?

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooi topje, en een gave look! Liefs!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit! Lekker basic, maar toch mooi :)

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit, en succes met school! x

    ReplyDelete
  10. Simpele maar mooie outfit!

    ReplyDelete