Outfit ~ 'To thine ownself be true'

08:00


'To thine ownself be true', een prachtige quote van William Shakespeare. In mijn shoplog van laatst vertelde ik al heel enthousiast over mijn nieuwe shirt van de Forever21, waarop deze quote gedrukt staat. Obviously moest en zou ik er héél snel een nieuwe outfit mee schieten. Ook mijn nieuwe ketting doe ik nauwelijks meer af, zo leuk vind ik hem. Er is er hier eentje iets te blij met haar nieuwe spulletjes... :)
Ik heb trouwens een ontzettend fijne vakantie! De eerste week was nogal druk, nu is het wat rustiger. Op zondag vierde ik de zestiende verjaardag van één van mijn beste vriendinnen, dat was zeker een geslaagd feestje. Er waren lekkere hapjes en zomerse cocktails met een stukje ananas en een framboosje on top.
Verder ben ik al een paar keer uit eten geweest en geniet ik overdag van de zon die zo af en toe doorbreekt. Wie heeft er nog meer een fijne vakantie?





 Shirt: Forever21 // Necklace: Forever21 // Jeans: Zara // Shoes: van Arendonk // Earrings: Tally Weijl

You Might Also Like

10 reacties

  1. mooie foto's en trouwens een hele leuke outfit.

    ReplyDelete
  2. Wat een toffe outfit, mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke top, mooie foto's!!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's, je topje is erg leuk! Klinkt als een topvakantie, hah :) Ik heb helaas geen vakantie!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  5. Ahh leuk outfit!! Ik zou die ketting ook nooit meer af doen, haha ik snap je! Het blijft een mooie quote! Ik heb ook een heerlijke vakantie, een klein weekje weg, kletsen met vriendinnen en lekker relaxen.

    ReplyDelete
  6. Hele leuke outfit! Geniet van je vakantie :) X

    ReplyDelete