New in: Forever21 en Pull&Bear

10:23

Van die meisjes die altijd bruin zijn door de zon, perfect lang haar hebben, jaloersmakende kleding en... Vintage-achtige kettinkjes dragen met prachtige steentjes en meerdere laagjes. Om het maar te hebben over goals, waar men dit soort personen tegenwoordig mee lijkt te bestempelen. Perfect hoeft het voor mij allemaal niet, maar zo'n ketting leek me eigenlijk wel een leuk idee. Of ik wist dat ze héle leuke en goedkope sieraden verkochten bij de Forever21? Ja, maar deze ketting had ik misschien niet helemaal zien aankomen. Ik moest en zou hem kopen.
Verder kocht ik nog iets in de trant van t-shirts en cacti en quotes. Klinkt best interessant, toch? :)



Het zat er ergens wel aan te komen. Deze blogger hier kocht een shirt met, jawel, CACTUSSEN erop. Cactussen of cacti (ik ga niet eens meer in discussie over de meervoudsvorm): ik word er zo blij van. Een meisje op school vroeg of er misschien een verslavend stofje zit in de plantjes aangezien ik ze zo ontzettend leuk vind. Voor de grap heb ik het eens opgezocht, en wat bleek? Er bestaat wel degelijk een soort cactus waarvan drugs worden gemaakt, haha! Wees alsjeblieft niet bang, dat is dus NIET de rede waarom ik cactussen leuk vind. 
Het shirt komt van de Pull&Bear, een van mijn favoriete winkels van de afgelopen tijd. Al twee maanden stond het op mijn wishlist en nu heb ik het eindelijk gekocht. 

'To thine ownself be true', een welbekende quote van William Shakespeare. Als je de betekenis ervan enigszins modern zou vertalen, zou het iets te maken hebben met dat je gezonder en gelukkiger bent als je handelt volgens eigen opvattingen en overtuigingen, in plaats van handelen om anderen te behagen. Klinkt een beetje ingewikkeld; in elk geval vind ik de quote persoonlijk erg mooi. 
Dit grijze shirt van de Forever21 heeft elastiek in de pasvorm en valt daardoor heel zwierig en losjes. Het is zeker anders dan anders, maar wel heel leuk! Binnenkort zal je deze top wel voorbij zien komen in een outfitpost.


Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?

You Might Also Like

12 reacties

  1. Onwijs leuke aankopen zeg! Vooral je ketting is echt prachtig, mooie foto's heb je er ook van gemaakt <3

    ReplyDelete
  2. Je ketting en t-shirtje vind ik helemaal geweldig. Mooie foto's hoor.

    ReplyDelete
  3. Ahhh van die bruine-zomer-meisjes-meerdere-lagen-kettinkjes zijn zo tof! Ik ben dr ook al eeuwen naar op zoek. zo te zien ben jij geslaagd! Je shirt met cacti erop is echt bril-jant! Leuke quote van Shakespeare (ik kende 'm nog niet!)

    ReplyDelete
  4. Ah, dat cactusshirt is echt geweldig! Die quote van Shakespeare kende ik niet, maar ik vind hem wel heel mooi (:

    ReplyDelete
  5. Cactus drugs haha. Zo'n leuk shirtje!

    ReplyDelete
  6. Die shirt van de forever 21 ziet er zo comfortabel uit!

    ReplyDelete
  7. Het shirtje is zo leuk!

    ReplyDelete
  8. Ahh leuke aankoopjes! Die ketting is zo mooi en liefde voor dat cacti shirt<3
    X Emma

    ReplyDelete
  9. Haha join de cactussen/cactici - tshirt club! Ik heb hem ook en ik vind hem echt heel leuk haha :)

    ReplyDelete
  10. Hele leuke aankopen! Dat shirtje is tof!

    ReplyDelete