Photography ~ Beautiful blossom

06:02


Toen stond ik ineens op mijn sokken in de tuin, mijn haren nog nat van het douchen. Ik had een lange dag achter de rug. Twee uur zingen op de Academy in Amsterdam, door racen naar één of ander vreemd dorpje waar mijn zusje een danswedstrijd had (er werd tussendoor wel even koffie gehaald bij de Starbucks), vervolgens twee uur lang naar dansende kindertjes kijken en daarna weer naar huis rijden. De zangles was zoals altijd geweldig en de dansende kindjes waren best schattig... Al kon ik de k3-gerelateerde liedjes na twintig dansjes wel uitkotsen. Maar ach, mijn zusje deed het super! Verder ben ik erachter gekomen dat een Hazelnut Macchiato van de Starbucks praktisch hetzelfde smaakt als een Caramel Macchiato. Misschien is de Caramel Macchiato nèt een tikkeltje zoeter, maar veel verschil kon ik niet ontdekken. Super nuttige info voor de echte typical white girls.
Eenmaal thuis sprong ik direct onder een warme douche. Hierna moest en zou ik nog even de prachtige bloesem in de tuin op de foto zetten. Het was immers al half zes en de zon was bijna weg. Alles voor fotografie.

Even een korte toelichting: die bruinkleurige smoothie die je op bovenstaande foto ziet was zeker lekkerder dan hij eruit ziet. Appel-banaan smoothies hebben nu eenmaal een enorm vieze kleur... 

You Might Also Like

12 reacties

  1. Wauw wat een super mooie foto's! Ik vind bloesems zoo mooi, thuis bij mijn ouders staat een hele rij.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah wauw, dat lijkt me een gaaf gezicht! :)

      Delete
  2. Mooie foto's! Bloesem geeft mij echt een lente gevoel (:

    ReplyDelete
  3. Ah wauw wat een mooie foto's! Ik vind bloesem echt prachtig, alleen staan hier in de buurt nog niet zoveel bomen in bloei jammer genoeg!

    ReplyDelete
  4. Wauw, mooie foto's Isabella! Heerlijk lente-achtig!

    ReplyDelete
  5. WOW je foto's ze zijn zoo mooi!
    Hoe doe je dat met die focus? Zo awesome!

    Good vibes,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw thanks! De focus stel ik in op mijn camera :) Het kostte me ook wat tijd om te ontdekken hoe dat precies werkt, gewoon op een hele hoop knopjes drukken. Haha!

      Delete
  6. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete