Outfit ~ ZARA dingen

06:02





Volgens mij is er hier eentje 'verslaafd geraakt' aan de Zara... Oeps. Ik weet niet precies wat het is, maar de laatste tijd lijkt èlk kledingstuk dat ik in de desbetreffende winkel zie wel leuk. Misschien is het gewoon een fase, maar misschien ben ik 'nu pas' verliefd geworden op de winkel en was ik al die tijd gewoon blind. Stiekem hoop ik een béétje dat het een soort fase is, want dat komt ietsje beter uit voor mijn portemonnee. Haha!
Hoe dan ook, dinsdag had ik weer eens een onverwacht tussenuurtje (oh, wat jammer nou) en net zoals een paar weken terug ging ik met een aantal vriendinnen de stad in. Jongens, drie keer raden wat ik gekocht heb... JA, ik heb eindelijk een 'echte broek met gaten'. Een korte toelichting: dit keer heb ik ze niet zelf hoeven knippen, maar zaten de gaten al gewoon in het design. Geldverspilling? Ik vind van niet, maar dat verschilt volgens mij per persoon. Ik ben in elk geval super blij met mijn aankoop!
Naast de broek nam ik ook een croptop mee met een off-shoulder design. Naar de print moet je maar niet te lang kijken, want dan kan je wellicht een beetje duizelig worden. Als je van heel dichtbij kijkt, heeft het topje in feite een soort miniscule grid print. Het is wat apart, maar dat vind ik juist wel leuk :)


Jeans, top: Zara // Shoes: Converse All Stars // Earrings: Tally Weijl

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het me weten bij de comments! Ennuh, wie doet er al mee met deze winactie?


You Might Also Like

15 reacties

  1. Hele leuke outfit en het staat je super goed!

    ReplyDelete
  2. Ik vind Zara ook zo'n prachtige dingen hebben! Jammer genoeg pas ik er meestal niet in :(
    Maar heel leuke aankopen heb je gedaan! Ik vind zo'n broek met 'gaten' net heel erg leuk, en hij staat je goed. Super leuk gecombineerd ook!

    XO Imke

    ReplyDelete
  3. Die top staat je echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  4. Ahhh echt een leuke broek! Sommige mensen vinden het inderdaad raar dat je betaalt voor 'gaten' in een broek, maar zelf vind ik het super!

    ReplyDelete
  5. Leuke items! Vind je broek erg gaaf <3

    ReplyDelete
  6. Mooie outfit! En leuk dat die zonnestralen zo goed te zien zijn :)
    xx max

    ReplyDelete
  7. Aaaaaah supermooi Isabella <3 Dat topje staat je zo mooi (en je ripped jeans zijn perffff). YOU IS SO HOT. XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw dankje lieve Laura <3 En hé hallo mevrouwtje, je bent zelf HOT (denk aan de perfecte Britse jongen die je aansprak op straat;)

      Delete
  8. Leuke items! En mooie foto's :)

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit! Het staat je echt zó goed! Ook leuk met dat kettinkje erbij :)
    En wat een leuke blog heb je trouwens!

    ReplyDelete
  10. love this so much! x
    http://www.catchingdreamsblog.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  11. Heel erg leuk! Zelf ben ik nog op zoek naar een zwarte broek met gaten, maar dan niet high-waisted. Als je nog iets weet, let me know!

    ReplyDelete