Outfit ~ 'YEAH RIGHT' en met zonder jas

06:02


Hola! Jongens, wat is het mooi weer. We kunnen weer voor het eerst met zonder jas naar buiten :) Het mocht tijd worden ook eigenlijk, want man... Naar school fietsen was de afgelopen weken niet echt een feestje. Niet dat ik om die reden niet meerdere keren met de trein geweest ben, hoor (oeps, lui). Fietsen met een zacht windje in de rug en de zon op je gezicht is zo veel beter dan fietsen en het gevoel hebben dat je net zo goed kan lopen. Ook leuk als je dan wordt ingehaald door mensen op elektrische fietsen... Argh, daar kan ik me altijd zó aan irriteren.
Hoe dan ook, gisterenavond om zeven uur heb ik nog 'even' deze outfit geschoten. Natuurlijk besloten er precies op dat moment een hoop hockeymeisjes langs te fietsen, die me letterlijk aankeken alsof ik een aap in een dierentuin was. Ach ja, de struggles van een blogger... Haha!




 Shirt: Abercrombie&Fitch // Cardigan: Forever21 // Jeans: Zara // Ring: Brandy Melville // Earrings: Tally Weijl // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

11 reacties

  1. Super leuke outfit! Je bent sowieso heel mooi.. hihi
    Liefs, Anne

    ReplyDelete
  2. Echt prachtige foto's, je bent zo fotogeniek zeg! Heel leuke outfit ook, staat je goed!
    En haha moest echt lachen om je comment over mensen op elektrische fietsen! :D THEY'RE EVERYWHERE!

    XO Imke

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! En wat een mooie ring zeg! Die broek heb ik ook, vind hem echt heel fijn (al worden die gaten steeds maar groter woehps).

    ReplyDelete
  4. Dit staat je goed! Ik vind je ring ook erg leuk :)

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie outfit, je ring is prachtig! Haha, ik vind het altijd zo'n kick geven als je mensen op een elektrische fiets voorbijfietst.. ;)
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Staat je heel mooi!:) X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie broek! (met zonder jas, hihi). Liefs, Sjoukje!
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete