Outfit ~ lievde voor Pull&Bear en veel zonlicht

20:55

Hoi allemaal! Wauw, volgens mij heb ik nog nooit na acht uur 's avonds een blogpost online gezet. Voor alles een eerste keer, denk ik maar.
Misschien heb je het gemerkt, misschien is het je niet zo zeer opgevallen: de laatste tijd had ik het best wel druk. Het einde van het schooljaar nadert en 4 gymnasium is toch best wel pittig (om nog maar even niet te denken aan volgend schooljaar...). Ik leer ontzettend veel en hard, soms niet eens persé met goede resultaten helaas... In huiswerk wordt in elk geval veel tijd gestoken, en in mijn geval is dat ook zeker nodig. Daarom kan ik het me nu soms eenmaal niet veroorloven om naast al dat leren ook nog 'even' een artikel te tikken. Gelukkig heb ik nu GEEN huiswerk meer! Het is meivakantie, halleluja. Of nou ja, bijna dan. Donderdag wordt super relaxed en vrijdag is de examenstunt. Een aantal leraren hebben het bij voorbaat al opgegeven om een les voor te bereiden... Haha! Ik duim alvast voor weinig gel, schmink, meel en glitters. Help.


Jongens, wat hou ik toch ontzettend van mijn t-shirt van Pull&Bear. De quote is zo lekker lomp, I love it. Verder ben ik gek op het baggy model van de top en daarnaast heb ik nog altijd een voorkeur voor òf bordeaux rode-, òf donkerblauwe kleding.


Shirt: Pull&Bear // Jeans: Abercrombie&Fitch // Shoes: van Arendonk // Ring: Brandy Melville // Earrings: Tally Weijl

You Might Also Like

13 reacties

  1. Aah luv het shirt! Heb hem niet zien hangen toen ik de Pull & Bear leeg kocht :') Achja, 4 gymnasium vind ik wel een goed excuus om het druk te hebben hoor ;)

    ReplyDelete
  2. Dat t-shirt is zo leuk, dat wil ik ook hebben. prachtige foto's

    ReplyDelete
  3. Ah leuke outfit, ik ben de laatste tijd echt helemaal into de shirts met leuke teksten haha! Supermooie foto's ook :)
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Bababaa you're amazing girl lobbi ♡

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je vakantie er zit aan te komen! Geniet er van!
    En leuke outfit is dit, dat shirt staat je echt goed!

    XO Imke // www.pastellics.com

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit! Ik deel je liefde voor de P&B, ze hebben er zulke leuke shirts! Bij ons op school was de examenstunt gister. met veel glitter. en iets met gedwongen door een springkussen heen om de school in te komen. Superleuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. welke gymnasium zit je
      ik zit stedelijk gymnasium breda

      Delete
  7. Wat eengaaf shirt zeg! Je hebt trouwens echt een prachtuf figuur, jaloers...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah wat lief! Dankjewel, dat vind ik een groot compliment :)

      Delete
  8. Zo'n leuk shirt! Pull & bear heeft echt leuke dingen nu :)

    ReplyDelete
  9. Wat een tof shirt!! :D Het model is inderdaad superleuk. Geniet van je vakantie!!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke outfit! Op mijn school is vandaag ook examenstunt, en aangezien ik eerste twee uur vrij ben, betekent dat nu de hele dag vrij! Yay! Ik houd van je shirt, hahah! Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel :) Ah dat is relaxt, een hele dag vrij! Ik ben jaloers. Op dit moment zit ik in de mediatheek met een schmink-snor, strepen op mijn wangen en haren doorweekt van de gel en glitters, haha!

      Delete