Nieuwe groene vriendjes

18:39

Er moest en zou een keer een moment komen dat ik een cactus zou kopen bij OAK. Afgelopen donderdag liep ik vanaf studiebegeleiding mijn vaste route door de stad naar het station en besloot ik weer eens een keer langs te gaan bij één van mijn favoriete winkeltjes in Den Bosch. En jawel, tien minuten later stond ik weer buiten... Met maar liefst twéé nieuwe groene vriendjes. Ze zijn zo schattig en fotogeniek, dat ik ze even met jullie wilde delen. 


Geniet allemaal van jullie weekend! 

You Might Also Like

23 reacties

  1. Ahh... ze zijn zo leuk! Vooral met je andere cactusjes in een bakje!

    ReplyDelete
  2. Wat een sjatjes! Ik hou van cactussen. (of cacti, je snapt wat ik bedoel) X

    ReplyDelete
  3. Ah heel leuk! Ik snap wel waarom je terug naar OAK ging haha.

    ReplyDelete
  4. Ah zo cute<3 Ik wil ook heel graag nog eens naar OAK haha!
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, die woordspeling OOK :') Maar echt, ben je in Den Bosch, neem dan zeker even een kijkje zou ik zeggen;)

      Delete
  5. Wat een prachtige foto's zijn het geworden! Wauw! :D En leuk hoor die cactusjes :) Dat heeft altijd wel wat!

    ReplyDelete
  6. Cactusjes zijn heel erg leuk!

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's! Ik houd ook echt van cactusjes, ze staan zo leuk (:

    ReplyDelete
  8. Cactusjes zien er altijd zo schattig uit! Ik wil er ook één kopen binnenkort :)

    ReplyDelete
  9. Leuk! Een cactus kan ik nog wel in leven houden, denk ik! Hhaha. Mooie foto's!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jaaa dat zal zeker lukken. Ik heb die van mij pas een week geleden water gegeven, nadat ik ze twee maanden niet had aangeraakt. Say what, ze zijn nog steeds springlevend. Het grote voordeel van cacti;)

      Delete
  10. Super mooie foto's <3 Cactussen zijn leuk haha :)

    ReplyDelete
  11. Wat zijn ze leuk zeg! En inderdaad erg fotogeniek, je nieuwe vriendjes ;)

    XO Imke // www.pastellics.com

    ReplyDelete
  12. Aaah zo leuk!
    Geniet van je nieuwe groene vriendjes. haha. Ze zien er echt heel leuk uit.
    Xx Anne
    www.anneplace.com

    ReplyDelete
  13. Ik ben ook nog steeds groot fan van cactussen! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  14. Wauw wauw wauw, wat een cuties zijn dit! Je hebt ook prachtige foto's gemaakt. xo

    ReplyDelete
  15. Ik vind cactusjes zo leuk zeg! Ziet er ook mooi uit zo samen :-)

    ReplyDelete
  16. Wat zijn ze leuk! Ik kocht een tijdje geleden ook een cactus, hij is zo schattig <3 Ik schreef er ook een artikel over, haha. Wat heb je trouwens een enorm leuke blog, ik volg je nu! X

    ReplyDelete