My life in pictures on Instagram #2

18:32

1. Een zelf-gemaakte latté met kaneel is heerlijk na een lange schooldag // 2. De kat doet schattig // 3. #Throwback naar vorige zomervakantie. Deze foto nam ik op de Empire State Building in New York. // 4. Selfie (sort of)

Hola! Ik zit hier heel vrolijk achter mijn laptop met een prachtige bos witte tulpen tegenover me. Vandaag ben ik weer eens naar het Amsterdam geweest voor zangles. Toen mijn vader me kwam ophalen, zijn we nog even naar het centrum gegaan omdat mijn vader nog iets moest regelen. De lucht was al heel de dag aardig grauw, en toen we eenmaal buiten liepen begon het kei hard te regenen. Daarnaast was het inmiddels half twee en ik had enkel een ontbijtje op. Toen besloot mijn vader dat het een goed moment was voor koffie en cheesecake. Als je mij goed kent weet je dat ik gek ben op cheesecake... Helemaal gelukkig zat ik daar een paar minuten later met een goddelijk gebakje voor mijn neus. Liefde.
Vandaag deel ik weer eens wat Instagramfoto's met jullie die ik de afgelopen maand heb gepost. Benieuwd? Klik dan op 'read more'!


1. Zangles in Amsterdam! // 2. Een kopje zwarte koffie drinken en kijken naar extreem onbetaalbare spulletjes // 3. Samen met een aantal lieve vriendinnen een ijsje eten op de laatste schooldag voor de meivakantie. Liefde voor het ijs van 'Frezzo' // 4. Het resultaat van de examenstunt. Ik was wel flink de pineut... Zo had mijn haar aan de achterkant wel vier kleuren, moest ik sit-ups doen met handboeien om en kreeg ik een blauwe snor. Hij stond echt wel über-sexy zoals je kan zien...
1. De lucht was mooi en moest even op de foto // 2. Een kaarsje bij het leren! Deze is van Bath&Bodyworks. // 3. Pineapple-smoothie! // 4. Ik had opgetreden met mijn dansteam en na afloop kregen we ieder een prachtige oranje roos. 
1. OH is zo'n leuke winkel! Dit koffiehoekje is mijn favoriete deel van het interieur // 2. Bij de Urban Outfitters met lieve Emma // 3. A quote, written by Isabella Dams // 4. Cappucino! 
1. Nòg meer koffie... Ijskoffie in dit geval. De DE heeft echt de beste frappucino's ever // 2. Optreden! // 3. Mooie, roze bloesem in de tuin // 4. Een gezond ontbijtje :)

You Might Also Like

9 reacties

  1. Leuke foto's! Die frappucino's van DE moet ik eens uitproberen :)
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Wauwie, hele leuke foto's!!
    xx

    ReplyDelete
  3. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Wat cool dat je in New York bent geweest. Ik volg je vanaf nu via Bloglovin, vind je blog erg leuk :-)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's en wat een lieve kat <3

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Zegt zei die helemaal niet wist dat je insta had, hahah. Volgende keer beter in de sidebar kijken :) Ik neem gelijk een kijkje! liefs

    ReplyDelete
  6. wat een leuke foto's!

    liefs,

    www.meshiony.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! Die ijskoffie van DE ziet er heel lekker uit (:

    ReplyDelete
  8. mooie foto's! ik heb nu a) zin in koffie en b) de neiging om te gaan stalken op instagram (dus dat ga ik gewoon doen). liefs

    ReplyDelete