Mason jars, Tumblr-rietjes en ananassen

13:00


'Maandag krijg ik mijn onder-beugel, dat wordt weer een hoop smoothies drinken... Haha!' Vorige week vrijdag riep ik het nog vrolijk, het sarcasme kon je afleiden aan de klank van mijn stem. Hartstikke lachen man, over sarcasme gesproken... Want nu blijkt mijn uitspraak nog waar ook. Mijn beugel-verhaal was een slap excuus om bij de Hema naast cadeautjes voor een vriendin ook wat leuke spulletjes voor mezelf mee te nemen. Die mason jar en Tumblr-rietjes zouden het wat leuker maken om elke dag smoothies en prutjes te moeten eten. Nu kan ik gelukkig zeggen dat het zeker een leuke toevoeging is, al had ik die pijn natuurlijk liever niet gehad.
Om te komen bij het onderwerp waar ik het met jullie over wilde hebben: de Hema heeft zulke leuke nieuwe spulletjes in hun assortiment! Ananassen everywhere, fotogenieke vaasjes, mooie cappucino-mokken en vooral MASON JARS.

Nu ga ik even mijn ananas-smoothie opdrinken en mijn huiswerk af maken. Ik weet niet wat het is, maar mijn leraren hebben weer eens massaal besloten om een toets in te plannen vlak vóór de meivakantie. We kennen het allemaal wel. Altijd leuk, die stress op het laatste moment.

Have a nice day!

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik liep pas bij de Hema en zag die leuke spulletjes staan en inderdaad, heel veel liefde! Succes met je toetsen!
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Schattige rietjes! Ik heb ook zo'n 'jar' bij de Kruitvat gekocht. Heb er erg veel plezier van! Succes met je toetsen meid!

    ReplyDelete
  3. Ah zo leuk! Ik kan ook niet door de hema lopen zonder eerst alles te bekijken! Superleuke jar!

    ReplyDelete
  4. Al die ananas dingetje bij de HEMA zijn zó leuk! Ik zou zo alles meenemen haha.

    ReplyDelete
  5. oh die rietjes zijn zo leuk en nog kleurrijk.
    veel geluk met je toetsen.

    ReplyDelete
  6. Super leuke spullen! Had ze inderdaad al gespot bij de Hema

    ReplyDelete