Hotspot ~ OH

18:15

Uit het niets kwam dat moment dat ik me bedacht dat ik al een aantal maanden op studiebegeleiding zit en me realiseerde dat ik nog nóóit binnen was gelopen bij die fotogenieke winkel náást studiebegeleiding. Isabella, shame on you. Wie loopt er nou een winkel voorbij waar je leuke kleding, mooie accesoires, grappige boekjes èn woonaccesoires kan kopen en tegelijkertijd óók nog eens heel knus een nearly perfect kopje koffie kan drinken?
Met mijn camera nog verstopt in mijn tas liep ik dan eindelijk eens binnen bij 'OH'. Ik stond nog geen minuut binnen of er stond al een vriendelijke medewerkster naast me om me te helpen.
'Uhm, nou ja, ik ben een blogger, en ik zou deze winkel eigenlijk heel graag willen fotograferen voor mijn website. Zou dat mogen?'
Enigszins zenuwachtig en twijfelend kwamen de woorden eruit, maar de reactie was zoals voorheen opnieuw hartstikke positief!


'OH' is zo'n winkel waar je als blogger absoluut niet voorbij kan lopen zonder even binnen te hebben gekeken. Waar de naam 'OH' vandaan komt? De winkel bevindt zich in het pand waar vroeger het Oranje Hotel gevestigd was. Zeker niet te verwarren met 'OAK', al klinkt het bijna hetzelfde ;) 
Het assortiment is heel gevarieerd, waardoor je er makkelijk iets leuks kan vinden. Wat al heel snel mijn aandacht trok, was het koffiehoekje. Het interieur is van een oud bakkertje en ik vind het echt geweldig! Naast koffie kan je er ook ouderwetse frisdrank uit een glazen flesje drinken. Ik zou er zo een middagje kunnen spenderen. 
Een boek met 70 recepten gebaseerd op havermout. Hoe leuk is dit?

'OH' is gevestigd aan Verwerstraat 25 in Den Bosch. Van plan een keer een kijkje te nemen? Dit zijn de openingstijden:

Maandag: gesloten
Dinsdag: 10:00 - 18:00 uur
Woensdag: 10:00 - 18:00 uur
Donderdag: 10:00 - 21:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: 12:00 - 17:00 uur

Ben jij al een keer bij 'OH' geweest?

You Might Also Like

15 reacties

  1. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Heel toffe inrichting ook :)
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Ahh leuke winkel! Kleren én planten én koffie én een boek over havermout, geweldige combi! :)

    ReplyDelete
  3. Wat ziet dit er toch gaaf uit! Als ik een keer in de buurt ben daar zal ik zeker eens langs gaan!

    ReplyDelete
  4. Oh deze winkel ziet er echt heel erg tof uit, kwam ik maar vaker in Den Bosch! <3

    ReplyDelete
  5. Ok, na OAK moet ik nu al helemaal naar Den Bosch. Super leuke winkel dit! Planten wahalla haha.

    ReplyDelete
  6. OMG! Deze winkel ziet er echt té leuk uit! Zo cute!

    ReplyDelete
  7. Ah wauw, 't ziet er heeeeel tof uit allemaal! Nu wil ik hier ook heen. Maar het is zo ver weg..... ):
    Anyway: LAHF IT. En je foto's zijn echt gorgeous <3 XXX

    ReplyDelete
  8. De naam klopt precies OH! Prachtige winkel en mooie foto's.

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat ziet dat er een leuke winkel uit!
    Goede ontdekking, en je foto's zijn echt prachtig!

    XO Imke // www.pastellics.com

    ReplyDelete
  10. Leuke ontdekking! Ziet er echt mooi uit daarbinnen.

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige winkel en wat een hoop verschillende spullen. Ik kom regelmatig in Den Bosch, maar dit plekje heb ik nog nooit gespot.

    ReplyDelete
  12. Aaah hier MOET ik echt een keer heen als ik in Den Bosch ben, het ziet er zo leuk uit! xx

    ReplyDelete