A lazy (but delicious) browniecake and white tullips

20:44


Je hebt van die dagen waarop je wil bakken, maar waarop je toch ook weer geen zin hebt om veel moeite te doen omdat je moe bent van het 'leuke dingen doen'. Wat hebben we het toch zwaar, zeg. Ik ben denk ik nog nooit in zoveel verschillende uithoekjes van Den Bosch geweest als de afgelopen drie dagen. Toen stond ik in de Karrestraat met een paar honderd anderen Koningsnacht te vieren, dan weer stond ik in de keuken van een vriend pizza te eten. Vervolgens danste ik in een kerk (Dancehall in een kerk, het is klaarblijkelijk mogelijk)... En voordat ik het wist stond ik 's avonds in de keuken van Irene pasta te maken, om vervolgens weer bij Amber een filmpje te pakken. Maar het was LEUK, jongens.



Om even verder te gaan met mijn brownie-verhaal: stel, je bent even net zo lui als ik maar hebt tòch zin om te bakken; dan kan dat prima. Men neme een pak Amerikaanse brownie-mix, één ei, 125 mL water en 100 gram boter. Deze ingrediënten mixt men tot een glad goedje en dit giet men in een bakvorm. Vervolgens doet men de bakvorm in een voorverwarmde oven van 160 graden. Slechts 25 minuten later doet men de oven open en voilà, men heeft een browniecake. Hoe simpel wil je het jezelf maken?

Of ik verder nog iets te vertellen heb over die mooie tulpen die je op de foto's ziet? Ach, simpel gezegd vind ik ze gewoon bjoetiefoel. Ik word altijd ontzettend blij als er mooie bloemen op tafel staan! Naast het feit dat ze het huis opfleuren zijn ze vaak ook nog eens heel fotogeniek en worden ze dus ook vaak op de foto gezet.



Hoe hebben jullie koningsnacht/Koningsdag gevierd? 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Van die snelle recepten zijn altijd erg fijn, ziet er goed uit!

    ReplyDelete
  2. Ziet er heerlijk uit zeg! Vooral as het dan zo simpel is!

    ReplyDelete
  3. Dit ziet er lekker uit en ik ga het de volgende keer eens uitproberen.

    ReplyDelete