3 favoriete (ontbijt)smoothies

06:02


Een verse smoothie is de perfecte manier om je dag goed te beginnen. En zeg nu eerlijk, who doesn't love smoothies? Ja, je kan smoothies tegenwoordig ook gewoon kant en klaar in de supermarkt kopen. Maar wat dacht je van die extra toegevoegde suikers en conserveringsmiddelen? Het mag dan nèt iets meer moeite kosten, maar hé: de smaak van vers fruit is zoveel beter. Dus waarom niet even je handen uit de mouwen steken en die blender aanzetten? (Lees het sarcasme. Het vergt allemaal echt niet zo veel tijd).
Vandaag deel ik mijn drie favoriete (ontbijt)smoothies met jullie.


 Wat is jou favoriete smoothie? Laat het me weten!

You Might Also Like

12 reacties

  1. Oehh yum! Deze smoothies klinken allemaal zo goed! Vooral nu het warmen weer wordt heb ik steeds meer zin in smoothies! Deze ga ik allemaal eens uitproberen binnenkort! Liefs

    ReplyDelete
  2. Leuk gedaan! Ik lust niet zoveel dus ik meng alleen maar rood fruit met yoghurt haha

    ReplyDelete
  3. Klinkt goed! Die laatste wil ik zeker eens proberen, ik ben verzot op gember!

    ReplyDelete
  4. Oh yummy lijken me allebei lekkere smoothies

    ReplyDelete
  5. Wat zien ze er lekker uit! De eerste ga ik zeker proberen!

    ReplyDelete
  6. Wat zien ze er lekker uit! De eerste ga ik zeker proberen!

    ReplyDelete
  7. Oeeh, die rode <3 Ik drink graag een smoothie met blauwe bes of kersen.

    ReplyDelete
  8. Oeh, ze klinken allemaal super lekker <3 Ik houd vooral van bessen in een smoothie, smaakt lekker zomers (:

    ReplyDelete
  9. De eerste 2 klinken super lekker! Mijn favoriete smoothie is sinaasappel-banaan.

    ReplyDelete
  10. Dayumm ze lijken me allemaal heerlijk!<3

    ReplyDelete
  11. De 3de is wel apart, ben wel benieuwd hoe die smaakt! Ik heb laatst een zelfgemaakte smoothie met sinaasappel, framboos en appel gedronken, dat is ook erg lekker.

    ReplyDelete
  12. Ziet er superlekker uit! En wat heb je dat leuk gedaan met de layout van de plaatjes!

    ReplyDelete