TGIF ~ but first, coffee

15:02

Halleluja, het is vrijdag. Even opgelucht ademhalen, want ik ben klaar met mijn toetsweek! Ook tijd voor koffie, want ik ben ka-pot. Hopelijk lukt het me weer om zo'n kopje koffie te zetten als dat ik afgelopen zaterdag deed. Het zag er best wel foto-waardig uit, al zeg ik het zelf. Daarom maakte ik er ook foto's van (wow, ontknoping). Ik ben afgelopen week, buiten het leren om dan, sowieso verbazingwekkend veel bezig geweest met het maken van foto's. Niet met mijn camera trouwens, want ik was zowat 24/7 bij studiebegeleiding in de stad. Ik vind het een beetje te veel van het goede om die oh zo kwetsbare Canon daar elke dag mee naartoe te nemen (en dan zouden mijn studie-genootjes me waarschijnlijk een beetje raar aankijken. Waarom je camera meenemen naar studiebegeleiding...).
Lopend naar studie kwam ik bijvoorbeeld langs een winkel waar ze cacti verkopen. Natuurlijk werd mijn Iphone tevoorschijn gehaald en keek de man achter de toonbank een beetje verbaasd omdat er een meisje een foto stond te maken van zijn etalage... Om dan vervolgens abrupt door te lopen vanwege tijdgebrek. A little awkward, Isabella.
Benieuwd naar wat ik zoal op de foto heb gezet de afgelopen dagen? Check mijn Instagram eens, zou ik zeggen ;)

Vanmiddag ga ik naar het afscheidsfeest van Eva uit mijn jaarlaag. Ze gaat zeven weken (als ik me niet vergis) zeilen. ZEVEN WEKEN. Dat is echt veel te lang. We gaan je missen, Eva :( Wat doen jullie vanmiddag/vanavond? Fijn weekend!

You Might Also Like

7 reacties

  1. Wauw wat ziet die koffie er mooi uit! Fijn weekend!
    X Emma

    ReplyDelete
  2. It's Friday, YES!! And that's a perfect way to start it, this cup of coffee looks delicious!

    Have a wonderful weekend Isabella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh thank you! I hope you have a great weekend also:)

      Delete
  3. Je koffie ziet er inderdaad mooi uit :)

    ReplyDelete
  4. waar zit die winkel waar ze die cacti kopen ?

    ReplyDelete
  5. Dat is inderdaad een goed gelukt koppie koffie!
    Groetjes sabrina

    ReplyDelete
  6. Een woordvwrificatie moet trouwens wel. ..

    ReplyDelete