Outfit ~ ripped jeans en een moe hoofd

15:02


'Onzin, die spijkerbroeken met scheuren. Waarom zou je meer geld neerleggen voor een broek waarin is geknipt? Dat kan je toch ook zelf doen?' Aldus mijn moeder. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ik pakte een stofschaar en 'verknipte' mijn skirre broek van de Primark (die ik inmiddels nooit meer aan deed vanwege de low waist). De reactie van mijn moeder? Haha, ach ja, 'het was toch maar een broek van twaalf euro, en jij hebt hem gekocht, dus het is je eigen keuze...'. Tja, en ik ben er persoonlijk erg blij. Vandaag post ik een outfit met de desbetreffende broek! Excuses voor mijn iets wat vermoeide hoofd, deze outfit heb ik geschoten van het weekend. Ik had een feest achter de rug en waarschijnlijk zo'n vijf uur slaap (#niet-erg-goed-voor-je-maar-het-was-wel-geslaagd).


Jeans: Primark // Shirt: Forever21 // Cardigan: Forever21 // Ring: Brandy Melville // Bracelets: Amsterdam Fashion Center // Sunglasses: Tally Weijl // Shoes: van Arendonk

You Might Also Like

15 reacties

  1. Goed gelukt hoor! En voor 12 euro kan je het risico ook nog wel aan als het zou mislukken. Maar mooi!

    ReplyDelete
  2. Haha moeders snappen dat gewoon niet hè! ;) Superleuke outfit, ik vind je vest ook erg gaaf!
    X Emma

    ReplyDelete
  3. Gave outfit en leuk gecombineerd! Mijn moeder snapt al die gatenbroeken ook niet, haha (:

    ReplyDelete
  4. Wat ben jij een schoonheid! En een hele hele hele mooie outfit!
    Liefs Iep

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit weer! Ik ben niet echt van van die mouwloze cardigans, maar je draagt 'm zooo leuk!!

    ReplyDelete
  6. Heel geslaagd, deze DIY! De broek staat je erg leuk!

    XO Imke

    ReplyDelete
  7. Isabella ! Mooie outfit!! Groet Edwin. www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  8. Haha zo herkenbaar! Mijn moeder vind verknipte of verscheurde broeken ook echt niet kunnen maar ik vind het mega tof!

    ReplyDelete
  9. Hé, guess what? You are beautiful.
    Dat wilde ik even zeggen. Doei.

    ReplyDelete