Outfit ~ I need some more sunny days

11:51

'Goh, heb jij het niet ontzettend koud in die croptop?' Dit soort vragen krijg ik nogal vaak naar mijn hoofd geslingerd. Of ik het koud heb? Nee hoor, helemaal niet (stiekem wel hoor, maar ik ben tamelijk koppig als het gaat om kleding). Ook déze outfit zou commentaar kunnen krijgen vanwege het korte broekje met de dunne panty eronder... Maar jongens, het broekje is gewoon zo leuk!
 Laatst had ik tussenuur en besloot ik met een paar meiden de stad in de gaan. We gingen langs bij de Zara (hoe kon het eigenlijk ook anders) en mijn oog viel op een bijna perfect, denim shortje. Ik dacht ach, het is 'al maart', best een goede aankoop voor deze tijd voor het jaar (kuch). Verder was het het begin van de maand, dus ik had weer wat geld om uit te geven... Dus IK KOCHT HET SHORTJE. Daar ging mijn geld. Of ik er spijt van heb? Uhm, mag ik even lachen? I'm so freakin' happy with it.

Shorts: Zara // Top: Forever21 // Necklace: DIY // Ring: Brandy Melville // Shoes: van Arendonk

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het weten bij de comments!

You Might Also Like

23 reacties

  1. Ahh zo superleuk! Staat je erg mooi <3

    ReplyDelete
  2. Aaah, heel, heel mooi outfit!

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfit en als je dat wil dragen terwijl t nog kouder is moet je dat gewoon doen! Wie mooi wil zijn moet soms ook een beetje kou lijden haha

    ReplyDelete
  4. Hele leuke outfit! Dat kanten randje is echt heel mooi. Leuke foto's! Liefs

    ReplyDelete
  5. Ah die top is zo mooi! Haha, ik heb ook zo'n zin om de zomerkleding weer aan te trekken!
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit en vooral, wat een mooi broekje! <3 Liefs Sjoukje

    ReplyDelete
  7. Mooie top heb je aan, lekker zomers! Houd van die kleurtjes :)

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit, je nagellak is ook heel pretty

    ReplyDelete
  9. Hele leuke outfit, staat je mooi.

    ReplyDelete
  10. Hoi. Ik ben Laura en ik ben ook heel koppig: lees zonder jas naar buiten gaan om vervolgens om 8 uur 's avonds door 5 graden Celsius te moeten fietsen in slechts een t-shirt met lange mouwen. I FEEL YA GURL. We need the sun to break (luister James Bay - I need the sun to break) :)))) Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha volgens mij heb ik mijn soulmate gevonden ;) Dankje voor de tip over het liedje, ik ga het meteen even luisteren! Liefs

      Delete
  11. Die top is echt leuk! Ik ben echt een koukleum, dus ik vind het knap dat je nu al crop tops draagt.

    ReplyDelete
  12. Wauw, jouw outfit is echt mooi. Ik zou het zo dragen.

    ReplyDelete
  13. Ohhh wat een leuke outfit! Ik snap wel dat je het shortje hebt gekocht, hij is zo leuk!

    ReplyDelete
  14. Superleuke foto's weer lieve bellaaa!♡

    ReplyDelete
  15. Hele leuke outfit! Ik ben dol op je top! x

    ReplyDelete
  16. Super leuke outfit! Wel een beetje vroeg misschien haha

    ReplyDelete
  17. Jaaa hele leuke outfit! Dat broekje staat je heel mooi!

    ReplyDelete
  18. Love your style! xxx

    http://lizzengelbracht.com

    ReplyDelete
  19. Mooie outfit! Leuke stijl heb je, en je shirtje is echt super gaaf!

    ReplyDelete